Wat je gewoon even kwijt wilt - zwangerschapseditie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door JupitR, 2 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.946
    12.419
    113
    Vrouw
    Jup haha!
     
    Dreamer29 vindt dit leuk.
  2. Dastoch3

    Dastoch3 Bekend lid

    1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Ja! Of organisatiedrang :roflmao:
    Zo hebben wij nieuwe kasten gekocht voor in de eetkamer zodat we beter kunnen opruimen. Heeft geen klap geholpen, het is nog steeds een zooi haha.
     
    NiVa0230, JupitR en Dreamer29 vinden dit leuk.
  3. Jiseb

    Jiseb Fanatiek lid

    4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Ik heb op woensdagen ouderschapsverlof en zou zo graag met de meiden iets ondernemen. Maar ik heb al weken zo weinig energie en pijn aan mijn lijf dat ik het gewoon niet op kan brengen. Van de trap oplopen ben ik al moe. Maar ik voel me zo schuldig tegenover mijn meiden... :(
     
  4. Mila1988

    Mila1988 Bekend lid

    19 feb 2020
    989
    586
    93
    Vrouw
    pff voel me ook zo slecht. Moet nog 4 weken. Vandaag rol van de bank naar m'n bed naar het bad, terug naar de bank. Verschrikkelijk. De baby krijgt er gelukkig wel energie van.. heel bewegelijk vandaag.

    Ik voel me ook schuldig dat ik m'n kindje niet eerder op kan halen van de crèche maar ik voel me zo leeg gezogen.
     
  5. Arwen86

    Arwen86 Actief lid

    29 nov 2016
    304
    206
    43
    Vrouw
    Hier hetzelfde. Al 5x met een volle auto naar de kringloop gereden, mooie doorzichtige opbergbakken, andere kast indeling, hele zolder aangepakt... en nog steeds heb ik geen opgeruimd gevoel o_O
     
    Dreamer29 vindt dit leuk.
  6. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Dat ik de babykamer af wil gaan maken. Maar m'n man twee linker handen heeft ik het door m'n bekkenklachten niet kan en dus afhankelijk ben van anderen die pas over 3wk tijd hebben.

    Iets met nesteldrang geloof ik :rolleyes::oops:
     
    Maev, Arwen86 en Loveischocola vinden dit leuk.
  7. Arwen86

    Arwen86 Actief lid

    29 nov 2016
    304
    206
    43
    Vrouw
    Ik ben nu pas de babykamer af aan t maken (38+2) dus je bent nog ruim op tijd :roflmao:
     
  8. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief


    Nja dat wel maar wil het af hebben. En met 38.2 is mijn baby er al :p en zeker gezien m'n vorige rond dit termijn (27wk geboren) al een week oud was en ik toen de babykamer pas af kon maken toen hij thuis was. Dat wil ik nu eigenlijk een beetje voor zijn :oops:
     
  9. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.179
    6.706
    113
    Vrouw
    Dat lijkt me oprecht heel vervelend! Had in onze zomervakantie hetzelfde gevoel, want wij moesten eerst een slaapkamer shuffle doen. Uiteindelijk heb ik het meeste zelf gedaan, want mijn man voelde die urgentie niet zo.
     
  10. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief


    Herkenbaar! Kamer shuffel hebben we dan gelukkig wel al gedaan maar nu is er verder dus nog niks gebeurd.
    Alles moet nog geverfd en behangen worden, meubels in elkaar gordijnen ophangen etc.
     
  11. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.946
    12.419
    113
    Vrouw
    Ik snap je! De kans dat R eerder kwam was er ook dus wou toen alles op tijd af hebben en dat is gelukt. Nu bij deze als we weten wat het is bepaald wat wel/niet gebeurt aan de kamer want hij is nog steeds klaar.... maar zei gisteravond tegen mijn man.. ik wil wel op tijd de tassen klaar hebben je weet niet wat deze zwangerschap allemaal gaat brengen :eek::D
     
  12. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief


    Ja hier was de bedoeling het dus voor de 27wk af te hebben.. Mission failed :roflmao:
    Maar nu ik richting m'n verlof ga en dus babywasjes wil gaan doen en het wil aankleden moet het wel af zijn :oops: mja ff geduld hebben :rolleyes:

    De tassen heb ik dan nog niet klaar :roflmao: misschien ook maar eens aan gaan beginnen haha
     
    Loveischocola vindt dit leuk.
  13. Arwen86

    Arwen86 Actief lid

    29 nov 2016
    304
    206
    43
    Vrouw
    Met een voorgeschiedenis van vroeggeboorte en zeker in het geval van @Loveischocola kan ik mij voorstellen dat je tijdig alles gereed wil hebben (kamertje en vluchttas).

    M’n zoontje kwam pas met 41+5 na 3x strippen, voetreflex behandeling, tripje naar t ziekenhuis om in te leiden, wat toch niet doorging, om vervolgens de vliezen te laten breken door de verloskundige.

    De tassen staan inmiddels wel klaar en het bedje is opgemaakt, maar ik heb nog geen haast. Ga ook gewoon nog overal heen (zonder spullen voor t geval dat bedenk ik me nu)...
     
    Loveischocola vindt dit leuk.
  14. Dastoch3

    Dastoch3 Bekend lid

    1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Jeeej, de baby ligt nog steeds met koppie beneden! Blijf liggen kind, of nja daal in!

    Oh, en dat 4cm stukje wat uit m'n buik steekt en ik kan vastpakken soms is 6cm en is inderdaad het voetje :D
     
    NiVa0230, Arwen86 en JupitR vinden dit leuk.
  15. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    De nesteldrang begint hier volgens mij. :roflmao:
    Een beetje jammer alleen dat mijn lichaam niet kan wat mijn hoofd wil.
     
  16. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.179
    6.706
    113
    Vrouw
    Dat is wat vergeten hoe irritant het is om verkouden te zijn wanneer je zwanger bent. Voelt heftiger en duurt langer. En het duurt mij nu al te lang.

    Ohja en ik zou maandag naar de verloskundige, maar dan kan ik dan vast beter ook verplaatsen. En yoga gaat dan ook al niet door. Stomme verkoudheid en stomme corona.
     
  17. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Dat opruimen/organiseren is hier ook behoorlijk bezig. Net als dat dingen die ondertussen al jaren op de to do lijst stonden nu echt van mij af moeten. Maar goed ik wil ook vooral ruimen nu zodat als we ingeloot worden voor de woning die we op het oog hebben, ik dat niet meer hoef te doen als de kleine er is, want dan heb ik nog ruim een jaar aangezien het nog gebouwd moet worden en ze volgende maand pas in de verkoop gaan :| :roflmao:

    Bij man zijn werk hebben ze nu toch maar besloten dat de thuiswerk plekken arbo technisch in orde moeten zijn, dus krijgen voor de bevalling nog een nieuw bureau en bureaustoel. Ook wel fijn want die komt op mijn hobbykamer en dan kan ik er dus ook van profiteren :D (van het bureau dan althans, bureaustoel heb ik een aangepaste voor mijzelf)
    Vond mezelf ook heel goed bezig door het kinderfeestje van de oudste qua taart/activiteit/avondeten op een externe locatie te plannen (lees: geen zooi in huis) alleen het verzamelen doen we bij ons thuis :D
     
  18. Friezin87

    Friezin87 Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    ONZE BABYKAMER IS KLAAR! of nou ja zo goed als. We wachten nog op een muursticker die nog binnen moet komen via ome ali
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Lies1611, NiVa0230, Arwen86 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Friezin87

    Friezin87 Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Ik had daar ook een soort last van. Ik wou zo graag bezig maar mijn man riep steeds nee in mijn vakantie .. in mijn vakantie! Nou hij heeft vakantie en we konden EINDELIJK aan de slag en de kamer is nu zo goed als klaar
     
  20. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief


    Hier is de vakantie helaas al weer voorbij :cry:
    Maar toen was het ook geen doen want toen was het 35 graden :roflmao::roflmao:

    Maar goed, even geduld hebben hoop ik :oops:
     

Deel Deze Pagina