Wat je niet hardop wilt zeggen

Discussie in 'De lounge' gestart door steenbokje, 27 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.017
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Goed zo! Vaker doen, je leven wordt er een stuk aangenamer door!

Yvke86 vindt dit leuk.
  2. Simba1992

Simba1992 Fanatiek lid

8 dec 2017
    1.033
    1.020
    113
    Vrouw
    Een vriendin zegt iedere keer weer tegen mij: “je moet er niet zoveel mee bezig zijn, dan word je heus wel zwanger.”
    “Het zit tussen je oren want ik was er eerst ook veel mee bezig en toen ik er een maand niet meer aan dacht was het raak.”

Oh hou je smoel. Als dat zo was, was het maanden geleden al raak geweest omdat ik toen te druk was met verhuizen en andere dingen. Jij lucky bastard dat is puur toeval geweest bij je en ik vertel je iedere keer weer dat ik daar niks van geloof en JE BLIJFT HET STEEDS HERHALEN!! Je doet net alsof ik obsessief ben. Omdat ik ovulatietesten gebruik ben ik niet meteen obsessief.

En dan mijn schoonmoeder die weet dat het (nog) niet lukt en dan op een verjaardag tegen alle visite begint te zaniken dat ze graag kleinkinderen wil en dat ze die maar niet krijgt en hoe stom ze dat wel niet vindt van ons en dat we moeten opschieten.
    STIK IN JE ZELFGEMAAKTE TAART.:rolleyes:

conejita, Dufel, YellowEyes en 13 anderen vinden dit leuk.
  3. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Dat ik het te achterlijk voor woorden vind hoe sommige mensen hun oppas behandelen. Las net weer ergens van een gezin met drie kinderen en de oppas kreeg €3,50 per uur. Ik vind dat gewoon uitbuiting. En er was ook niets te eten in huis.

Lisanne1811, Iertje81, iMoeder en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Tegen de juf van mijn zoon of zij haarpabo diploma bij een pakje boter heeft gekocht.

Lisa280887 vindt dit leuk.
  5. wazigsnuitje

wazigsnuitje Bekend lid

12 dec 2011
    855
    3
    18
    NULL
    NULL
    Blijf van mijn buik af! En nee ik hoef echt geen ananas.

Iertje81 en Leo85 vinden dit leuk.
  6. sleutelbloem

sleutelbloem Bekend lid

10 sep 2018
    940
    1.039
    93
    Je kunt wel op dieet zijn, maar daarom mag je wel naar het menu kijken.....;)

Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Heerlijk topic!

Ik wil van de daken schreeuwen dat mijn vader zoveel veranderd is dat hij een hele slechte vader en opa is. Bij problemen staat ie voor je klaar, maar er gaan soms maanden voorbij zonder hem te spreken. Gewoon omdat hij nooit tijd heeft zegt ie. Woont hier 3min vandaan fietsen, heb 'm al eens recht in z'n gezicht gezegd dat ik dit vreselijk vind voor mijn kids die hun opa missen. Hij vroeger elke week tijd had maar nu nooit meer en dat m'n oudste (die een héle goede band had met hem) regelmatig in tranen zit hierom. Hartverscheurend. Pa, je bent een eikel!!!

Zusterke vindt dit leuk.
  8. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.042
    2.736
    113
    Vrouw
    Tegen het omaatje die gisteren voor kroop in de friture : ja, je kunt oud en krom zijn maar ik sta hier niet op de bus te wachten. Ik ben hangry en jij kruipt voor. Wat mij betreft behoorlijk living on the edge ouwe grijze tang. En nu opzouten, achter in de rij aansluiten.

9. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Wat sneu voor je zoontje dit.. En ook voor jou uiteraard.. Dikke knuffel!

10. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Ik weet dat je pas 3 weken oud bent, maar kun je nou echt niet langer dan 3,5 uur achter elkaar slapen?
    En als dat dan echt niet lukt, kun je dan na je fles ajb gewoon meteen gaan slapen ipv eerst nog een half uur liggen te kreunen en steunen en piepen en weet ik veel wat.
    Ik wil ook slapen!! Wordt daar een stuk leukere moeder van kan ik je vertellen!

Naar de buitenwereld vertel ik dat het al super is dat hij nu 4 uur tussen zn voedingen laat. Maar ondertussen denk ik alleen maar, je broer sliep langer dan jij klein smurfje.
    Verder is hij wel lief hoor :p

DastyQueen, Bloem2310, Snoeki en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Vandaag ben ik een echte loedermoeder. Het regent pijpenstelen en in plaats van gewoon binnen spelen staat de tv aan.:|

Bloem2310, Lisa280887, Vitamientjuh en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Manque

Manque Niet meer actief

Ik vind er niks mis mee dat al die gespierde kerels van de kazerne in uniform moeten joggen in de regen. En dat ik daar warm en droog naar kan kijken.

conejita, BabyFG, Leo85 en 8 anderen vinden dit leuk.
  13. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ik heb net een gesprek gehad en ik ben er vrijwel zeker van dat mijn contactpersoon hier op zp zit. Ze kwam me zo bekend voor van de show jezelf/outfit topics, maar durfde het niet te vragen..

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Dankje. Ik heb het een plek gegeven. Opgegeven ook meer. Maar inderdaad voor m'n zoontje is het soms een hell. Helemaal omdat z'n neefje en nichtje wel wekelijks bij ze over de vloer komen op oppas-dag...

15. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    In uniform ook nog.. Lijkt me een lekker uitzicht. :cool:

Manque vindt dit leuk.
  16. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Lieve paps. Je bent een knorrig oud mannetje aan het worden! Relax nou eens een keer, geniet van je kleinkinderen. We zijn zo weer weg, en dan is het weer lekker stil... :|

17. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Die MOET je juist hardop zeggen. Net als BLIJF van mijn kind af. Jeetje zeg, sommige mensen...

18. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Waar zijn %&€@# je ballen?! Mijn collega laat mij alweer zitten.. Is ziek of naja meld zich voor minste geringste ziek:evil: (zegt namelijk ook gewoon wat er was)

Ik sta er ook gewoon doodmoe met buik vol menstruatie krampen. Waar is je discipline? Grrr aaah. Zucht tel maar tot 100 tot 10 werkt niet

19. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Ik word gek van mezelf... gaat het met de darmen goed en ook met de longen eindelijk goed krijg ik ontstekingen in mijn hand gewrichten. Heb zo veel pijn maar niemand ziet het! Ik zeg wel dat ik pijn heb maar ik heb echt fucking veel pijn en alles wat ik doe doet pijn.
    Ben nu verder moed aan het verzamelen om nog ff ertegenaan te gaan met poetsen om straks weer verder pijn de pijn uit te zitten...
    Arggg en mijn moeder klaagt altijd over haar ditjes en datjes maar geen enkele keer vragen hoe het met mij gaat.... zucht...
    zelfmedelijden uit en weer door om vanavond van vermoeidheid weer gezellig op de bank in slaap te vallen.

20. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Ik wil graag dat iedereen zijn bek houd die vind dat de situatie van onze zoon heel triest is en dat het schandalig is dat dit kan in nederland(zit al vanaf februari thuis van school wachtend op een passende plek) Als je niet met een oplossing komt kom dan vooral met niks!!!!!!

iMoeder en Madelie vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina