Weet je wat ik een keer gedaan heb? Een paracetamol en een glas water aangereikt voor we naar bed gingen. Zegt ie: waar is dat voor?? Zeg ik: dan kun je straks niet zeggen dat je hoofdpijn hebt
Dat ik nu echt dagen heb dat ik echt heel de wereld stom vind. En ja echt iedereen om mij heen. Hoe ze praten en eten. O ja vooral die eet geluiden die ik momenteel niet kan uitstaan. Ja stom stom stom stom
Een contactpersoon van een instantie over een situatie die ik liever privé houd. Maar als ik hier ga roepen: wie werkt er bij xxx in woonplaats xxx en heeft vanmorgen een gesprek gehad met mij over situatie xxx gaat niet alleen haar privacy, maar ook de mijne eraan Dus ik laat het erbij, maar het was wel even bizar.
Mijn man heeft het al heel lang slecht nar zijn zin op zijn werk. Hij heeft afgelopen winter 3 maanden thuis gezeten, omdat hij overspannen was door de slechte sfeer daar. Blijven was dus geen optie. Het is altijd zijn droom geweest om als zzp-er aan de gang te gaan en wie ben ik om dat tegen te houden?! Hij is elektricien en op dit moment is er werk genoeg (hopen we). Hij heeft iig voor de komende 5 maanden werk en hij hoopt in die tussentijd weer nieuwe contacten te leggen. De plannen waren dus prima en goed doordacht, maar nu het écht zover is, vind ik het doodeng!
Dat is opzich wel mooi vooruitzicht. Daar is bijna altijd wel werk in te vinden. Komt goed, hij is in ieder geval stuk gelukkiger nu en dat is ook heel belangrijk
Ik wil tegen een goeie vriendin zeggen dat ik wel eens verliefd ben op een andere man dan de mijne. Maar vaak waait het over en dan denk ik "mmh waarom zou ik het zeggen". Maar het is zo'n fijn gevoel...
Ik zou heel graag tegen mijn man willen zeggen blijf een dag thuis alleen maar voor mij. Ik wil tegen je aan hangen en getroost worden omdat ik me zwaar Kunt U Tekenen voel. In werkelijkheid zeg tot vanavond schat ik hou van je en doe voorzichtig.
Dat ik er stevig van baal dat mijn enige uitslaap dag vanaf volgende week is afgelopen En dat het ook nog eens mijn eigen schuld is omdat ik dochter zonodig op de zondagochtend (8.00u) moest inschrijven voor zwemles omdat mijn man anders nooit mee kan... Echt waar wie bedenkt die zwemtijden
Tegen een mede moeder wiens dochter de boel saboteert: neem je verantwoordelijkheid! Net zijn wij aangesproken door de juf omdat onze dochter dus nee zei, en dat kind het niet trok. Kortom, wij zijn dus de boeman in de situatie. Wtf! Pleur op en zie het eens in man. Grrrrr.
Je schoonmoeder de trut! Ik zou haar in het vervolg mooi op dr plaats zetten door te zeggen dat ‘ze heus wel weet hoe het zit’ Wauw...
tegen de oudste: Ik ben superblij dat je eindelijk die vuilnisbelt die jij "je kamer" noemt flink aan het uitmesten bent, maar doe dat dan ook dáár en sleep niet al die troep de gang, de keuken en de kamer in!! En je hebt zóveel afval, breng het naar de stort, ik moet nog een week met de container doen! En bedankt voor die lege flessen, ik kan van het statiegeld de kinderbingo, een pizza en een hele doos donuts en de knutselmiddag voor je kleine broertjes betalen!! (zoveel flessen werden er in de keuken gedumpt) En ruim eerst AL je was op, want nu zit je sok in die &^%$^%& stofzuiger en ik krijg het er met geen mogelijkheid uit! Om over de stapelhoge wasmand in de badkamer, die zo goed als leeg was maar te zwijgen....Gelukkig weet je zelf hoe de wasmachine werkt, he schat? Want morgen moet ik werken. Uiteraard zeg ik tegen je: wat fijn dat je nu eindelijk je kamer lekker aan het opruimen en schoonmaken bent en wat lief van je dat ik het geld voor al je flessen voor je broertjes gebruiken mocht.....
Mijn schoonloeder!!!! Ik doe van alles voor haar en vraag nu of ze binnenkort 1x wil oppassen omdat we écht omhoog zitten. Moeilijk moeilijk lastig lastig. What the neuk joh, ÉÉN KEER OPPASSEN! Ja je hebt het druk met koffie drinken, lunchen, sporten en weet ik veel wat voor onzin. Maar wij moeten werken, hebben hemel en aarde bewogen voor extra opvang en andere oppas, maar dat lukt gewoon nu even allemaal niet. We vragen het verder al nooit aan je, dus dat is het ook niet en op de kleinkinderen van je andere zoon pas je wel te pas en te onpas op als zij om het hand zitten Dus ik zei tegen haar... Nee joh geeft niet hoor! Als het niet gaat, dan gaat het niet. Geen probleem. Ga ik gewoon verder kijken.......