Dat ik volwassen mannen en vrouwen kinderachtig vinden, die gaan roepen dat "Zwarte Piet zwart moet blijven", "ons dorp toch lekker de zwarte Pieten blijft houden, nananananana". Please grow up.
Ik vind Mn werk niet leuk meer maar durf ten eerste geen ontslag te nemen en daarnaast wat wil ik dan?
Dat ik langzaamaan zuur begin te worden van het non stop werken van mijn vriend. Leuk dat hij ambitieus is, leuk dat hij een goede ondernemer is, leuk dat er geld binnen komt maar ons samen is zo weinig. Ik heb gepraat, gepraat, georganiseerd, ruzie gemaakt en nu ben ik op punt van zuurheid. Ik werk hem tegen, ik klaag. Blegh wat ben ik dit zat, we zijn zo leuk samen waarom geeft hij dat zo weinig prio? Verder is hij wel attent, complimenteus, laat weten dat hij me waardeert maar in minuten samen is het zo zo weinig.
Wat je eigenlijk nergens mag zeggen is dat ik zó klaar ben met dat gezeik van die leraren dat ze te weinig verdienen en te veel moeten doen. Ja tijden veranderen, ja in veel beroepsgroepen moet meer worden vastgelegd, ja werken is niet altijd leuk. Maar ga als leraar niet lopen zeiken en staken. Dat is in elk geval niet wat ik mij kinderen wil leren. Als je iets wil veranderen bedenkt dan iets originelers dan staken, of zijn al die leraren zó vastgeroest in hun werk dat creatief denken echt een groot probleem is. Sow, dat is wat mij dwars zit
Dat ik op dit moment de tekst voor een martplaats advertentie al in mijn hoofd heb waarin ik een kleine heks van 3 jaar aan zal bieden voor een kinderloos stel, die haar onwetend over zullen nemen en denken dat ze iets leuks in huis halen.
Haha! Dat hebben wij ook wel eens tegen de oudste gezegd in periodes van vervelend gedrag e.d., we zetten je op mp hoor! Dat wilde ze dan liever ook niet. Toen ze nog niet wist wat mp was zeiden we dat we dan naar de kinderwinkel gingen om haar om te ruilen voor een lief kind
Stuur ff de advertentie, ik wil wel bieden. Als de jongste van ons zich verveelt heeft ze tenminste iets om zich mee bezig te houden.
Ik ging er eigenlijk vanuit dat ik een flinke zak geld klaar moest leggen om erbij te doen om er vanaf te komen Maar bij nader inzien denk ik dat Veilig Thuis dan ook de oudste wel op zal komen halen, net nu die een beetje beter te doen wordt, dus ik denk dat de enige optie is om beide te houden dan maar....
Ook als je verstandelijk beperkt bent hoef je je niet te gedragen als een asociale hork. En jullie moeten je cliënten eens beter onder controle houden. Niet maar wat shussen maar aanspreken die mensen! Zo, dat is eruit!
Ik krijg soms het gevoel dat je je moet schamen als je iets van leen bakker hebt. Het is veel te duur voor de troep die je koopt. Die Ikea- wereldwijd verspreidde- massaproductie- meuk die bijna iedereen thuis heeft is zóveel beter
Ik vind dat echt heel veel vrouwen enorm zeuren en klagen over hun man. Ik vind dat altijd zo sneu en niet gepast.
Mijn leen bakker stoeltjes zijn super tof! Net zoals mijn prullaria die ik gekocht heb bij de kwantum. Ik hou ervan.
Ik vind het helemaal niet zo duur hoor. We hebben een geweldig leuke tv-kast van Leen Bakker voor 189 euro. Goedkoper dan de Besta van Ikea in al z'n varianten, en waarvan ik nergens dacht: ja, dit is m.
Niet aanvallend bedoeld maar ik ben nu eigenlijk wel benieuwd naar de situatie. Dan kan ik er in het vervolg misschien wat beter rekening mee houden met de mensen die het lastig vinden om zich in te leven in (de begeleider van) een verstandelijk beperkt persoon.
Jawellll je kan er vanaf komen gewoon iedere dag ... ze heeft net een nieuwe luier ... na dag 7 begrijpen ze het wel