Wat je niet hardop wilt zeggen

Discussie in 'De lounge' gestart door steenbokje, 27 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janna

Janna Fanatiek lid

:eek::eek::eek:

2. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    2.985
    3.918
    113
    Vrouw
    Dat ik knettergek wordt!
    Heb vandaag wel 50x 'doe eens rustig' gezegd maar het helpt niet want hij is een ninjaaaaa,of een hondje. Het wisselt. o_O
    Hij is lief en ook best wel rustig maar heeft totaal geen controle over zijn bewegingen. Alles gaat gewoon verkeerd als hij met zijn armen staat te zwaaien.
    En stop met aan iedereen te vertellen wat je naam was en je nu fluffie de hond heet!
    En stop met iedereen die je tegenkomt uit te nodigen voor je kinderfeestje wat over een paar maanden is. :roflmao:

3. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Niet zeggen maar gewoon schreeuwen wil ik dit :roflmao:
    Dat geschooi en gezeur op facebook met al die acties van kinderen van school, peuterspeelzaal of whatever en dan oproepjes plaatsen om hem of haar zo veel mogelijk te helpen om te verkopen.
    Kap met die onzin of ga de deuren maar bij langs. Zo hoeven de kinderen zelf toch niks te doen?
    Net zoals die ruil acties met die koeken bakker dingen....*aaaarghhhh*
    Ik ruilde vroeger mijn knikkers zelf ;)

4. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Dit vind ik echt heel erg. Het fietsen met een kind in de draagdoek is al gevaarlijk en dan ook nog selfies maken.....:mad::mad:

5. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Ik wil ook echt niet momshamen, want iedereen doet het nou eenmaal op zn eigen manier en ik hoop maar dat ze stil stond toen ze die foto maakte maar ik dacht echt whyyyyy?! Hier is gewoon echt geen enkele goede reden voor

mamavanmimi vindt dit leuk.
  6. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ik snap echt niet waarom er zo veel vrouwen al zo vroeg een geslachtsecho laten doen. En dan ook nog boos/verbaasd kunnen worden omdat er met 20weken ineens een ander geslacht uitkomt.

dds, Iertje81, Faithful en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Wat ik niet hardop wil zeggen tegen dochter: 'Sssst, niet tegen me praten. Je hebt me wakker gemaakt met hoofdpijn en kan dat schelle stemmetje even niet horen, krijg er alleen maar meer hoofdpijn van.'

Maar dat is onaardig, dus zei ik: 'Tuurlijk mag je na het douchen even op bed met de tablet lieverd, als de vakantie voorbij is niet meer hè! Drink ik even een kopje koffie.'

LAAT.ME.MET.RUST.DANKU

Bailey07, Riverdale87, Marchella en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Dat ik mijn vriendin niet snap. Ze zit overspannen thuis omdat daar niemand een poot uitsteekt. Ze heeft een man die 4 dagen per week thuis werkt, een volwassen kind en een puber. Zelf werkt ze 32 uur, mantelzorgt ze voor haar moeder en moet ze thuis alles doen.

Nu wil haar man verhuizen en zijn ze huizen aan t kijken.

Heb je nog niet stress genoeg,?

Limburgertje vindt dit leuk.
  9. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Nooit gedacht dat ik het na 3,5 jaar zou zeggen. Eindelijk zwanger maar ik ben met bijna 34 weken zwanger nog steeds opzoek naar die roze wolk......

Ik heb echt een hekel aan zwanger zijn.
    De lichamelijke ongemakken, het dit me echt in de weg en belemmerd me echt in mijn doen en laten, terwijl ik altijd een stuiterbal ben of een bezig bijtje.
    Dat rustig aan doen is dus echt niet voor mij weg gelegd.

Ik kan die vrouwen die praten over hoe geweldig een zwangerschap is, dan ook alleen maar bestempelen als leugenaars :)

Ik hoop van harte dat ze niet veel langer als 37 weken blijft zitten ;) echter hoop ik ook dat onze verbouwing dan klaar is in huis dus aan de andere kant moet ze wel iets langer blijven zitten ;)

Maar waf zal ik genieten als ze eindelijk me buik uit is en ik haar vast kan houden!!!!

10. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Man waar bemoei je je mee als je er geen verstand hebt van financiële dingen laat het dan aan mij over en ga je er niet tegenaan bemoeien en er een zooi van maken zodat ik weer overnieuw kan beginnen

11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Dochter zat aan me vastgeplakt vanavond, normaal geniet ik echt van lekker kroelen, maar dit was gewoon claimen zoals ze me vasthield.

Wat ik niet hardop gezegd heb maar wel gedacht ‘blijf van me af!’ Werd er helemaal kriegel van :( zelf moe en last van t avondeten en bekken is ruk vandaag, was er gewoon zelf beetje klaar mee.

En zij was ook vooral gewoon moe en is echt een mama’s kindje dus kan t haar ook niet echt kwalijk nemen ;)

Kleintjuh85 en Vitamientjuh vinden dit leuk.
  12. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Tegen jongste dochter: "stop met dat gejank, ik ben moe!"

13. Jules!

Jules! Bekend lid

26 jun 2017
    822
    1.065
    93
    Vrouw
    Buurvrouw open je ogen. Je man gaat vreemd .... met een buurvrouw 20 meter verder op in de straat... en jullie zijn nog vrienden ook :eek::eek:

Lijkt wel GTST en ik ga me er uiteraard niet mee bemoeien maar ik vind het wel moeilijk om aan te zien allemaal en zeker voor de 2 die bedrogen worden :(

14. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Live verslag graag. Incl. beeld- en geluidsmateriaal... :roflmao:

Sorry, ik liet me even gaan...:oops:

Biny, lies276, Meg en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Lieve’s mama’s,
    Leer de papa’s van je kinderen dat ze niet door rood moeten fietsen als ze hun kind achterop hebben of hun kind naast (lees achter) zich fietst.
    Of beter van helemaal niet.
    Straks gaan de kinderen alleen fietsen en denken zo o met papa fietsen we hier ook door rood.......
    (En zelfs met papa gaat het soms bijna fout)
    Heb het vorige week 4x gezien in een halfuur en ja dat waren allemaal papa’s.
    (Er zullen vast ook mama’s zijn die het doen)

16. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Nou, ik vind er geen klap meer aan. Ik voel me net een kamerolifant met 0,0 energie. De benauwdheid wordt met de dag erger en iedereen die iets verkeerds zegt zou ik het liefst een klap verkopen. Plus, de hele dag met een halve blote buik lopen voelt nogal sukkelig maar ik pas geen kleren meer en die buik gaat alleen nog maar groeien. Bandenpijn is hel en snachts slapen is een ramp.

Op de vraag ‘hoe gaat het?’ antwoord ik standaard ‘goed hoor, mag niet klagen’.

17. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ah dat is niet leuk :(
    Al moest ik wel grinniken om je kamerolifanf hihi.

Nog even wat positiekleding scoren?
    Ik vind dat je zeker wel mag klagen hoor!

18. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Mijn humor is gelukkig nog niet weg. ;)
    Het stomme is, ik heb broeken in een maat groter. De band daarvan past perfect maar de broek zelf niet. Misschien wel beter maar het voelt zo ‘net niet’

19. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Die lubberen zeker om je benen heen?:confused: Das ook net niks idd ;). Maar ja jeetje met een tweeling :D daar zouden ze een aparte kledinglijn voor moeten maken ;) niet ook dan ineens 2x zo duur ofzo. Maar rekening houdend met een grotere buik ;)

Ik zie wel dat het bedtijd is voor mij, veeeel typefouten (in meerdere topics :roflmao:)

20. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.425
    778
    113
    Ik wil zoveel dingen hardop zeggen lees schreeuwen maar heb zo het gevoel alsof niemand mij hoort .... :(

dds vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina