Wat je niet hardop wilt zeggen

Discussie in 'De lounge' gestart door steenbokje, 27 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Mijn man wil een nieuwe auto. De oude vindt hij te klein als gezinsauto. Klopt ik zit met benen tegen het dashboard.

Dus hij zoekt een grotere auto uit, proefritten gemaakt en hij wil hem graag hebben. Ruime kofferbak, prijs valt mee. En hij vraagt steeds of we hem zullen kopen.

ik wil die auto helemaal niet. Ik zit nog steeds met m'n benen tegen het dashboard aan.
    Dure grap als ik er geen r**t Mee opschiet

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik zou willen schreeuwen dat ik het vreselijk oneerlijk vind dat wij na alle moeite, spuiten, echo's, puncties de ontelbare ritjes naar Düsseldorf toch nog een miskraam heb gehad.
    En dat ik vreselijke hekel heb aan al die geboorte kaartjes die we in de tussentijd gehad hebben ik scheur ze het liefste kapot met envelop en al. Ik wil ze niet zien, ik wil geen kaart kopen en die moeten schrijven, Ik wil niet op kraambezoek ik wil gewoon niks van dat. Ik wil gewoon een eigen baby, een die afgelopen juli geboren had moeten worden. Het is pijnlijk, oneerlijk en intens verdrietig ik wil gewoon een baby een eigen baby, onze eigen kaartjes, ons eigen geluk.
    Dat hebben wij na afgelopen ellendige 3 jaren echt verdient. Waarom gaat telkens alles mis, waarom zit alles tegen, wat hebben we in godsnaam ooit misdaan dat alles zo vreselijk misgaat steeds, waarom toch..... Dat zou ik echt willen schreeuwen van alle daken echt.

IK WIL VERDOMME OOK ZWANGER WORDEN, EEN BABY EN EEN GELUKKIG LEVEN ZONDER ELLENDE. DAT HEBBEN WE VERDORIE GEWOON VERDIENDT!

zo dat is eruit..........
    Welterusten

Ysabella, dds en Hommeltje vinden dit leuk.
  3. Stringetje

Stringetje Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.213
    478
    83
    Gelderland
    Een brok in mijn keel @Juffie26
    Oneerlijk is het!
    Ik gun jullie zo van harte een baby! Blijf dicht bij elkaar jij en je partner, en dan hopelijk op een dag jullie wondertje ontmoeten!

Colour vindt dit leuk.
  4. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Maar dat zou ik wel hardop zeggen trouwens ;)

Pepijnn, Hopsatee, Liefje91 en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. Jute

Jute Fanatiek lid

20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Dat ik me met meerdere mensen om me heen altijd een beetje verloren voel.

Laatst startte ik samen met 1 andere vrouw met sporten, deze vrouw nam na een paar lessen een vriendin van haar mee. Heel gezellige vrouw maar ik voel me dan al snel niet leuk genoeg. Nu zijn we inmiddels met 4 of 5 vrouwen en ik heb iedere keer het idee dat ze mij als soort aanhangsel zien.

Biny en dds vinden dit leuk.
  6. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    @Juffie26 wat een vreselijk verhaal! Ik duim mee voor jullie en hoop dat het toch gaat lukken ook bij jullie!! Ik kan me voorstellen dat je iedereen met nieuwe baby bijna haat!

7. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Ik vond je zondag anders prachtig! Een prachtige kamerolifant! ❤ :roflmao:

8. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Wat ontzettend verdrietig voor jullie :( Ik gun het jullie van harte! Sterkte..

9. Ietjuh

Ietjuh Actief lid

21 jun 2016
    302
    74
    28
    Vrouw
    Wat een verdriet en onmacht voel ik als ik dit lees:(
    Digi knuff

10. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Klopt ;) misschien moet ik wat gaan ontwerpen hahaha

BabyFG vindt dit leuk.
  11. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    :roflmao: nou, gelukkig ❤️

Schuurpapier vindt dit leuk.
  12. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Ik ben er stil van. De onmacht ken ik nog maar jullie weg is velen malen heftiger :(
    Sterkte ❤️

13. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    @Juffie26 wat een onverteerbare weg moeten jullie gaan. En wat een liefde hebben jullie over voor jullie kind(eren) want het kost wat tijd pijn en tranen en geld om jullie wens voor een kindje te vervullen.

Colour vindt dit leuk.
  14. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik reageer even op deze reactie maar wil graag jullie allemaal bedanken voor julli e lieve berichtjes.

Ik zou letterlijk en figuurlijk zo graag willen gillen om dit alles.
    Inderdaad kost het heel veel moeite, pijn, tranen, nog meer tranen en geld.
    Maar ik hoop echt met heel mijn hart dat ons geluk ook nog komt..... Dat alle pijn, verdriet en moeite wordt beloond.
    Opgeven kunnen we het nog niet daar zijn we nog niet aan toe. Zolang de wens nog steeds groter blijft dan de angst voor de pijn en het verdriet gaan we door, al komt dat steeds dichter bij elkaar....

heidiane vindt dit leuk.
  15. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Heel veel sterkte juffie. Hopelijk blijft jullie bespaard waar ik wel ben beland. Uitbehandeld.

16. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Ik hoop van harte dat jullie geduld beloond wordt ❤️. Jullie kindje zal in elk geval in zo’n warm nestje terechtkomen, de liefde spat er van af.

17. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wat verschrikkelijk voor jullie.
    Zo oneerlijk! Dikke knuffel voor jullie

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik hoop het ook zo.
    Liefde genoeg om te geven hier ♡
    Bedankt voor je lieve reactie

19. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Waarom, heb ik kinderen die zoveel behoefte hebben aan structuur, veel structuur, het liefste elk stukje vd dag bekend is. En ik, een stomme add,er kan ze dat niet geven. Ik haat het en wil het zooo graag.

Nimue en Oceanna vinden dit leuk.
  20. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Dat leggings onder rokjes afschuwelijk zijn, óók bij kinderen.

Deel Deze Pagina