Ik krijg die vraag trouwens ook veel en ook op momenten dat mensen me in het echt zien. Dus dan weet ik echt niet zo goed wat ik moet zeggen: a) het is nog best vroeg en b) eh... "jawel, maar die is thuis?" Ach, ik snap het wel... Mensen zijn gewoon geïnteresseerd, maar ik weet dus soms niet wat ik moet antwoorden
Ik vind dat ook helemaal niet gek. Ik zeg het ook maar heb het ook zo ervaren. Tuurlijk zijn er ook dingen die het moederschap heel zwaar maken. Maar toch vind ik het woord genieten wel passend. Ik hoop voor je dat jij dit ook snel mag ervaren!
Ik snap de interesse ook hoor. Maar net op school, 5!!!!!! Moeders in een kwartier. Ik zou bijna een algemene speach houden.
Gewoon op een wit shirt schrijven. Nee, ik ben er nog niet! Ik zit nog prima hierbinnen!!! En die aantrekken vanmiddag, dan vragen ze het echt niet meer.. Of zie je die bult ! Daar zit ik nog gewoon in.. lekker puh!! Of nee ik ben hierbinnen, ze heeft me er niet stiekem uitgegooid en thuis gelaten..
Toen ik eenmaal bevallen was en de vraag kreeg "joh ben je bevallen?" keek ik altijd naar mijn buik en zei ik "nee hoor ik draag hem nu op mijn rug". Irritant mensen die vragen stellen waar ze het antwoord al op weten.
"Je borsten hangen zo laag" "Ja daar kun jij ook niks aan doen natuurlijk, haha", aldus de lactatiekundige. Ik had willen zeggen:"kies een ander beroep muts, hoezo ze hangen te laag en hoe durf je tegen een pas bevallen vrouw?"
Pa en ma, waarom is het altijd zo moeilijk voor jullie een logeerpartijtjes met mijn dochters te regelen en blijven de dochters van mijn broer en mijn zus vrijwel elk weekend logeren??? Ik weet, logeren is geen verplichting maar waarom krijgen mijn kids die leuke dingen met opa en oma niet. En als het eindelijk een keer wel kan, waarom voelt het voor mij als moeder dan dat jullie het alleen maar doen omdat de kinderen het leuk vinden en niet omdat jullie het zelf leuk vinden.
Ik kom hier voor qualitietime met mijn dochter, niet om jouw verhalen aan te horen. Je stelt een vraag, maar wauwelt vooral over je eigen fantastische kind. Ga een ander vervelen! Ik wil niet met je praten, niet afspreken en al helemaal niet op de verjaardag van je kind komen.
Ik wil het wel hardop zeggen maar het kan niet Wat ben je toch een ongelooflijke zak. Aan alles merk ik dat je een voorkeur hebt voor één kleinkind, je hebt er 3!! En die andere 2 zijn ook leuk!