Hij en ik moeten leren communiceren. Na jaren frustratie (zoon) is de communicatie totaal weg. Ja, waarom een derde kindje? Omdat de liefde er wel is... *Huilt ze* en ook de zwangerschap liep niet over rozen met ellende met m'n vader (cva). Heel veel te verduren gehad de afgelopen jaren en vooral de laatste maanden. Beiden zijn op. Er komt hulp, ook voor ons samen. Want we willen beiden dat het werkt. Edit: ik ga ook leren assertiever te zijn. Ben veel te passief inderdaad. Heb je gelijk in.
Dat ik opvoedkundig heel onverantwoord bezig ben met het schoenkadotje vandaag. Mijn neefje van 13 blijft onverwachts logeren en ik wilde niet dat zoon en dochter schoen zetten en hij niet. Wilde ook niet iets lulligs aan hem geven en mijn eigen kinderen meer geven dus ik ben naar de AH gereden en heb voor hem en mijn zoon alle 2 een decemberkraslot gekocht (zodat ze hetzelfde krijgen). Lekker onverantwoord ze op deze jonge leeftijd al blootstellen aan gokken. Yes yes erg slecht, maar denk dat ze het morgen wel heel spannend vinden dat ze misshien rijk kunnen worden en dat vind ik wel schattig. Dus zeg ik het maar niet hardop in het openbaar, maar hier anoniem op het forum.
Volgens mij is dat man eigen zo kortaf en ongeïnteresseerd terug appen...doet de mijne ook altijd, vreselijk irritant! Zolang ie IRL maar wel anders reageert
Haha ik Haha, ik vind het lief. En al was het niet mijn keuze, ik vind het een dikke prima! Veel plezier met die pretbekkies morgen!
Als ik loop te klagen over mijn katten die vervelend zijn op dat moment, of als ik je een foto van ze stuur omdat ze er lief/schattig/grappig bij liggen of wat dan ook huisdiergerelateerd, dan hoef ik NIET iedere keer een foto terug van jouw katten/hond. Of als antwoord een verhaal over jouw katten/hond. Dan wil ik gewoon even klagen/pronken over die van mij. Stuur later maar een bericht met jouw huisdieren, dan hebben we het op dat moment wel over alle acties die zij hebben.
Oh dat haal ik niet uit de tekst, dacht dat t ook over man ging Edit: ooh de clou zit in t laatste stukje, oeps Sorry @Eva2011. Kwartje viel niet
Wat fijn zeg! Het is nu overleven per dag en misschien zelfs per uur. Niet teveel vooruit kijken en ik hoop dat je morgen goede hulp gaat krijgen. Als je daar behoefte aan hebt, lekker hier je verhaal blijven doen.
Ik zou wel alleen willen wonen. Ik ben het zo zat dat ik alles moet opruimen en schoonmaken. Dan droom ik over een leuk appartement, en als ik dan thuiskom is alles gewoon netjes. Maar het zal wel bij dromen blijven.
Oh dat lijkt mij ook heerlijk . Gewoon thuiskomen zonder verrassingen, en meteen op de bank zitten ipv eerst de zooi op (laten) ruimen.
Iedereen houd gewoon je kop dicht in de nacht. Ik wil na 2 weken wel weer eens een nacht doorslapen. Ik loop op mijn tandvlees ben ook ongesteld en ontieglijk chagrijnig. Ik wil slapen en niet alles alleen doen.
Ik heb net een klap uitgegeven aan kinderkleding... het wordt kouder en de oudste is flink gegroeid. Maar toch heb ik mezelf een beetje laten gaan... en natuurlijk zeg ik dit niet tegen mijn man.