@tuc lekker blijven hoor vind je super leuk hier op het forum, ook al zijn er soms onderwerpen waar we het niet met elkaar eens zijn.
Niet als jij steeds olie op het vuur blijft gooien @tuc. Ik heb me verder uit deze hele discussie gehouden maar jouw opmerkingen maken het me steeds lastiger op op mijn vingers te blijven zitten. Ik denk dat het nu wel duidelijk is hoe je erover denkt en wat je van sommigen mensen vind. Ga gezellig verder met kletsen op het forum zou ik zeggen en laat het allemaal lekker overwaaien. Hier wordt het er nl niet beter van, voor niemand.
Ik snap niet dat je mij woorden in de mond legt. Ik bedoel het precies zoals het er stond: dat gaat vanzelf over. Er is nl om de zoveel tijd zo'n fase en dat wordt vanzelf minder. Zoek niet overal wat achter.
Ik heb het niet enkel over die ene post. Kom op, het was vrij duidelijk, dus hou je alsjeblieft niet van de domme tuc. Ik heb je altijd hoger ingeschat dan dat.
O mensen zullen me vast een loeder moeder vinden maar mijn zoontje van 19 maanden gaat geregeld slapen bij oma en opa. En hij geniet er enorm van net als deze mama
Dat ik er even helemaal klaar mee ben om elke dag de tering zooi van mijn vriend te moeten opruimen. Ik ben hoogzwanger en wil ook wel wat rust. Meneer is de baas over de kattenbak en die is me toch een partij smerig. Strontpoten ernaast over de vloer. Oef ik ben echt pislink. En dan gisteren ook nog durven vragen: schat, als de kleine er is neem je dan het huishouden weer over? PARDON????? Het enige wat je doet is 1x in de week stofzuigen. L*L. Doei.
'Ben jij een puber' is gewoon een (retorische) vraag. Omdat ik het persoonlijk nogal puberaal vind om zo je mening te geven. En ik heb geen zin om te vertellen hoe het persoonlijk bij mij gaat. Veel leden hebben dat al gedaan en daar wordt ook niet respectvol op gereageerd. Post je zoiets ongenuanceerd, mag je ook de bal terug verwachten.