Wat je niet hardop wilt zeggen

Discussie in 'De lounge' gestart door steenbokje, 27 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dalysa

    Dalysa Fanatiek lid

    29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Hebben ze niet zo'n noodknop om hun pols of is dit misschien een mogelijkheid? Dan kunnen ze tenminste hulp inroepen als het nodig is.
     
  2. dds

    dds Fanatiek lid

    1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Dat mijn teamleider zonder overleg besluit dat ik op mijn vrije dag nog langer moet blijven. We hebben een verplichte cursus (prima, hoort bij het werk, vind ik leuk) Stuurt ze een mail dat we er dan allemaal toch al zijn en dat het maar 45 minuten duurt.
    Zet het op papier, kan ik het lezen wanneer ik het wil!
     
  3. rums

    rums Niet meer actief

    En hoe was het?
     
  4. Lumiere

    Lumiere Fanatiek lid

    11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik zou dit eigenlijk juist wel hardop willen zeggen ;)

    Dat ik vandaag al minstens 879 keer geniest heb en dat ik inmiddels geen snottebel meer kan zien :cry:
    En niezen met een verzakking is NIET fijn :oops::mad:
     
  5. Juffrouwminoes

    Juffrouwminoes Fanatiek lid

    21 jan 2016
    1.264
    639
    113
    Kun je niet gewoon van de aardbodem verdwijnen
     
  6. mapepejo

    mapepejo Fanatiek lid

    27 aug 2014
    1.584
    530
    113
    Het huis is inderdaad helemaal super!! Echt wauw!
    Inmiddels ook al door 5 mensen een bod gedaan, ze gaan waarschijnlijk (ver) boven de vraagprijs uitkomen. Dat is wel een dingetje voor ons...En helaas heeft mijn man er niet hetzelfde gevoel bij, hij twijfelt erg over het dorpje waar het huis staat, gaat liever naar het groter dorp/stadje dat er naast ligt, meer te beleven en meer voorzieningen.
    Baal er echt ontzettend van maar ik vind ook wel dat we allebei even enthousiast moeten zijn... dat de prijs waarschijnlijk ver boven de vraagprijs gaat worden is dan ook niet gunstig.. Huis spookt nog wel door m'n hoofd maar ik denk dat ik er toch afscheid van moet nemen, mijn man wil nu geen bod doen omdat zijn gevoel bij het dorpje er niet is. Ik ken daar wel een aantal mensen maar hij heeft daar niks mee.
    Op naar iets nieuws dan maar.. maar momenteel staat er niks te koop wat in de buurt komt of het overtreft. Dus voorlopig: All eyes on Funda!
     
    rums vindt dit leuk.
  7. PenF

    PenF VIP lid

    20 aug 2009
    8.277
    2.177
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Nu wel allebei om hun nek. Gisteren eerste alarmmelding gekregen. Vals alarm ;)
     
  8. PenF

    PenF VIP lid

    20 aug 2009
    8.277
    2.177
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Nou inderdaad ik snap dat ook niet. Dan jaag je mensen echt de dood in.
     
  9. Aanoniemous

    Aanoniemous Fanatiek lid

    15 feb 2016
    1.546
    962
    113
    Vrouw
    Wat ben je toch af en toe vervelend, en onvolwassen..
    Echt grow up en zet je er overheen zo dramatisch was het niet :rolleyes:
     
  10. NiVa0230

    NiVa0230 Fanatiek lid

    14 dec 2018
    1.554
    3.594
    113
    Trek nou GVD die kamerdeur eens achter je reet dicht!!!!!!!!!!!
     
    Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  11. Dalysa

    Dalysa Fanatiek lid

    29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    :roflmao: het idee was goed. Maar je weet nu in ieder geval wel dat het systeem werkt :D
     
  12. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.252
    7.820
    113
    Gelderland
    Dat ik het avond eten klaar wilde zetten..

    Wat ik heb gedaan; de plant opnieuw in de pot gezet, Facebook gekeken, gestofzuigd, de afwas gedaan, de fiets in de schuur gezet en nu ben ik hier... iets met chaotisch?! :D

    Maar dat mag ik natuurlijk nooit hardop zeggen hè :p
     
    qwerty123 vindt dit leuk.
  13. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Werkgerelateerd...
    Laat die hond thuis!
    Ik heb net die vloer gedweild en dan kom jij met dat onzindelijke mormel binnen die gelijk op de schone vloer gaat zeiken.
    Lekker hygiënisch ook!
     
  14. littlemunchkin

    littlemunchkin Fanatiek lid

    12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Is het nou werkelijk nodig de muziek zo hard te zetten dat we twee huizen verder de boel kunnen meezingen en voelen trillen? En dat er nu al een staat te wildplassen voor de deur zegt al wat over het drankgebruik.
     
  15. Floeperd

    Floeperd Fanatiek lid

    16 okt 2013
    3.017
    2.374
    113
    Vrouw
    Fijn dat je thuiskomt na een late dienst, maar kan dat ook eens zonder zo op je hakken te lopen, en te smijten met schaaltjes, glazen en kastdeurtjes in de keuken?

    Mbt je tandenpoetsen; het lijkt wel een waterballet en pies nou eens zitten ipv staand. Dat maakt een stuk minder lawaai, het lijkt wel een waterval.

    Oja. En bedankt voor het zachtjes sluiten van de slaapkamerdeur. Hier wordt de baby niet wakker van....


    Not! Daar lig ik nu, klaarwakker terwijl jij slaapt.




    Lulletjerozewater.....
     
    Paardenbloem en Lola1982 vinden dit leuk.
  16. NiVa0230

    NiVa0230 Fanatiek lid

    14 dec 2018
    1.554
    3.594
    113
    Poets je tanden! Je meurt uit je bek!
     
  17. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    Dat we omdat een neef van mijn schat 55 werd moest dit met de hele familie in duitsland in een huisje gevierd worden.
    Heb nog nooit een weekend gehad wat zo'n bende was en waar ik me zo aan het lopen ergeren.
    14.30 uur de sleutel halen, mijn schoonpa met de vriendin van mij achterneefje en wij waren de enige die op tijd waren. 16.30 uur kwam de jarige aan die de sleutel in ontvangst kon nemen.
    Wij zijn maar gaan toeren door de eifel. Boodschappen niemand had iets mee genomen, alleen wij hadden de koelbox vol.
    De zaterdag, dagje weg met de familie de vriendin die wat steviger is en niet een top conditie heeft moest het ( weer eens ) ontgelden, we gingen mountainbiken. Gelukkig hadden wij onze eigen fietsen bij ons en kon mij schat en ik alle jonkies aan aan achter neefjes en nichtje met aanhang op een hoop rijden. De stevige dame is op de steile stukken geholpen door mijn schat.
    Douchen, het leek wel nummertje trekken wat je heb in een druk zwembad. Ontbijt, niks was er goed.
    Pff wat ben ik blij weer thuis te zijn. Dit nooit meer.
     
  18. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ik ben misselijk. Doe de deur vd koelkast dicht, ik kan iets daarin niet uitstaaaaaaaaan argghh!

    Zo geen zin in morgen met die zeikerd de hele dag om mij heen die overal commentaar op heeft en mij vorige week echt kwaad heeft gemaakt om iets heel kleins. Kan er nog kwaad om worden.
     
  19. Yeuu

    Yeuu Fanatiek lid

    25 jul 2017
    1.394
    796
    113
    Vrouw
    Ik mis .. "iets".
    Spanning, in mn relatie, in mn leven, ik mis lol om kleine dingen, ik mis avontuur..
    Ik mis gewoon IETS...
     
  20. LW85

    LW85 Fanatiek lid

    24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Pijn bluhhh. Sinds zondagavond flink ongesteld, slik me wezenloos aan pijnstilling en lig nu alsnog wakker ervan en niemand in mijn omgeving lijkt te begrijpen hoe deze pijn voelt, ze doen alsof het maar gewoon krampjes zijn.
     

Deel Deze Pagina