Wat je niet hardop wilt zeggen

Discussie in 'De lounge' gestart door LisbethSalander, 22 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Heb je helemaal gelijk in en ergens snap ik man wel. Het is ook iets wat bij mij ligt, een foute eigenschap van mij. Maar dan denk ik op 1 of andere manier, jij gaat helemaal uit je plaat met stem verheffen terwijl je de hele dag gewerkt hebt. Je weet dat het een puber is waarom lukt het jou niet net als mij om het gezellig met zoon te houden. Zoon mag absoluut geen grote mond tegen zijn vader geven dat verdient mijn man niet, hij hoort gewoon respect te hebben maar aan de andere kant denk ik dat man iets bij zoon triggert waardoor hij zo doet. Misschien negatieve aandacht = ook aandacht omdat hij man de hele dag niet ziet en man dan vaak thuis ook nog aan het bellen is. Als het mij lukt het bijna altijd gezellig met zoon te hebben moet het man toch ook kunnen lukken? Ergens doet hij in mijn ogen dan ook iets fout. In dit geval denk ik dat zoon wat meer 1 op 1 aandacht van zijn vader nodig heeft en man is weer van mening dat hij daar helemaal geen zin in heeft als zoon zo tegen hem doet dus dan beland je in zo een rottig cirkeltje. In de vakanties bijvoorbeeld gebeurt dit zelden tot nooit.
     
    Shay25 vindt dit leuk.
  2. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Ik heb nogal het hart op de tong, maar als iemand stinkt of onhygiënisch voorkomt, dan hou ik ook mijn mond. Vind dat een moeilijk onderwerp.
     
  3. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.563
    13.129
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Herkenbaar! Maar dan met onze oudste van bijna 4. Hebben we overigens al een hele poos.

    Je laatste zin herken ik onze situatie dan weer niet in. Onze zoon heeft er ook moeite mee wanneer we beiden thuis zijn (maar dat ligt er denk ik aan dat ie op deze jonge leeftijd nog niet heel goed weet naar wie ie luisteren ''moet'' als man en ik het niet eens zijn met elkaar).
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.563
    13.129
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    OT: dat m'n man uit z'n bakkes stonk. Het was al zo nu en dan wat minder fris (hij had vaak last van ontstekingen), maar nu had ie een paar weken terug 2 verstandskiezen laten trekken en was het echt iedere dag even erg :|
    Zo erg dat ons sexleven echt even compleet weg was..
    Na een dag of 5 heb ik 'm wel min of meer proberen los te peuteren of dat ie misschien toevallig van de arts had gehoord dat het erbij hoort dat het eventjes iets minder fris ruikt, maar toen ie de hint niet helemaal snapte heb ik het maar even gelaten en was ik blij dat die vieze lucht na een kleine 2 weken (!) eindelijk weggetrokken was (en ik m'n sexleven terug had :p).
     
    Gewooniemand en Paardenbloem vinden dit leuk.
  5. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ugh ik drink ze ook hoor op nachten dat ik 2.5 a 3 uur slaap heb.

    Ik begrijp niet wat er persee zo "tokkie" aan is. Kijk als je er op leeft is het allicht wat anders, vaak ook omdat bepaalde "types" dat doen.
    Maar er zit toch ook een verschil tussen het volksbuurtje waar iedereen buiten op hun krat bier drinkt tov iemand die 1 2 bier in de tuin bij de bbq drinkt?

    Smaakte die? ;)
     
    Gewooniemand, Iertje81 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  6. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Helemaal met je eens! Ik vond het altijd heerlijk maar laatste tijd, na lang niet gedronken te hebben, smaakt het me helaas niet meer.
     
    Bubblez vindt dit leuk.
  7. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.034
    113
    Ja!
    Geheimpje verklappen? ‘k Heb er vandaag weer een gedronken :roflmao:
     
    GossipGirlxoxo, Louise11110 en Bubblez vinden dit leuk.
  8. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Naaaaaahh jij boefje :p

    Ik dronk t wel meer, ik vind de smaak echt goddelijk. Maar sinds mn zwangerschappen niet meer. Sinds mn dochter en al haar ziek zijn met dus heel weinig slaap drink ik het wel weer. Gewoon omdat het lekker is en omdat het mij wakker houdt.
     
    Iertje81 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  9. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.034
    113
    Is ze heel erg ziek steeds?
     
  10. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Mensen die écht stinken zullen daar wrs niet in veranderen,

    Ik moest een tijd geleden bij een patiënte haar oren uitspuiten. De deur open laten staan, maar de lucht was niet te harden.

    Na 1 oor heb ik gezegd dat ze voor het andere oor terug mag komen als ze gedoucht heeft.

    Dit heeft ze netjes gedaan. Maar wel dezelfde kleding ongewassen weer aangetrokken, dit bood dus geen soelaas.
    Ontzettend smerig :|
     
  11. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.543
    3.775
    113
    Overijssel
    Wat ik maar niet hardop zeg als ik aan de kassa zit: Jezus! Vindt je jezelf nou niet een supersneue sukkel omdat je al het groen van de bloemkool eraf gepeuterd hebt? Heb je thuis geen afvalemmer? Bloemkool wordt er echt niet goedkoper van hoor!!!
     
  12. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Denken mensen dat dit op gewicht gaat misschien?

    Of misschien laten ze het bewust liggen voor mensen die konijnen hebben oid?
     
    citroenrasp vindt dit leuk.
  13. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.543
    3.775
    113
    Overijssel
    Nee hoor,prijs is per stuk. En wij ruimen het op omdat het zo’n zooi geeft. Anders zetten we er wel een bordje bij: voor uw konijn...:rolleyes:
    Vindt het gewoon een beetje bijzonder.
     
  14. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.247
    113
    Ik had het hier toevallig gisteren nog met mijn man over. Wij hebben natuurlijk nog lang geen puber in huis, maar ik denk dat het qua tijd en je kind zien wel overeen komt.
    Mijn man heeft geen geduld. Dat erkent hij ook, dus vaak (vind ik) reageert hij in mijn ogen nogal overtrokken, daar reageert onze zoon dan weer op en daarmee ontstaat er een wisselwerking tussen die 2.
    Mijn man zegt dat hij het gevoel heeft 10-0 achter te staan als het gaat om tijd en te kunnen zoeken naar manieren die beide helpen beter op bepaalde situaties te reageren.

    Ik denk dat jij je zoon in die zin gewoon een stuk beter kent, je ziet dingen die anderen niet zien, je bent thuis, jullie kennen elkaar door en door en je zoon weet ontzettend goed wat jou grenzen zijn.
    Je man runt een ontzettend druk bedrijf voed in die zin dus de kinderen ook minder op, misschien dat het daarom soms wel botst omdat je man de signalen gewoon minder snel oppikt.

    Maar ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten. Ik begrijp je standpunt trouwens wel, want ik sta er het zelfde in als jij.

    Ik heb trouwens het idee dat ik mijn man een beetje negatief neerzet hier, maar ze zijn buiten deze momenten om echt zo ontzettend gek op elkaar! Niemand maakt mijn zoon zo aan het lachen als mijn man.
     
  15. Nic1976

    Nic1976 Fanatiek lid

    27 okt 2009
    4.534
    731
    113
    Onze zoon vroeg laatst hoe wij dat allemaal wisten dat opvoeden en zo ... we hebben eerlijk gezegd dat wij ook maar wat doen en hopen dat hij de juiste dingen die bij hem passen meeneemt in de rest van zijn leven :D Hij moest er erg om lachen ... hij dacht dat wij 's avonds naar een speciale cursus waren geweest. I wishhhhhh hunny :D
     
    toch3, Evanesco, Lexie74 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.213
    18.957
    113
    Of ze doen boodschappen op de fiets haha.
     
    Theezeefje en Evanesco vinden dit leuk.
  17. Loesje1988

    Loesje1988 Fanatiek lid

    24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Op zich zegt dit nog niet zo heel veel als ik eerlijk ben. Voor een lening worden je inkomsten ook getoetst dus ze zal genoeg geld binnen krijgen om dit af te lossen en daarbij, een badkamer kost al snel 15.000 en een nieuwe auto kost ook genoeg geld.

    Wij zijn vorig jaar getrouwd, en hadden hier al genoeg voor op de rekening staan. Helaas ging mijn auto kapot en ik moet een goede auto hebben omdat ik soms veel km maak door weer en wind. Ondanks dat wij genoeg geld hadden, hebben wij ervoor gekozen om mijn auto te gaan leasen ipv kopen, want dat hield in, dat wij het geld voor de bruiloft kwijt waren, terwijl de locatie/fotograaf ect ect al vast lagen.

    Wat ik dus wil zeggen, is dat een lening afsluiten of iets dergelijks, niet gelijk wilt zeggen dat er eigenlijk geen geld is ervoor
     
  18. Marti

    Marti Fanatiek lid

    18 apr 2014
    2.329
    842
    113
    Ik zou bijna denken dat je toe bent aan een nieuwe baan. Als dit je al dwars zit :D
     
    Loesje1988, Syane, citroenrasp en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. LisbethSalander

    LisbethSalander Fanatiek lid

    1 dec 2015
    2.737
    5.393
    113
    Heb je geen vrienden? Stop met onzin appjes te sturen in de appgroep van het voetbalteam van je zoontje. Nee, wij hebben geen behoefte aan je vakantiefilmpjes, carnavalperikelen, je slechte humor en andere onzin...
     
    zon1980 en Evanesco vinden dit leuk.
  20. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.809
    32.714
    113
    Helemaal herkenbaar. Hier gaat het precies zo.
     
    Paardenbloem en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina