Wat je niet kan zeggen ...

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 23 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Wat vreselijk dat z’n eigen vader hem niet meer wil zien. De reacties van andere ouders zijn ook erg jammer.

2. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik heb zo een zus, zelfs peet tante van onze zoon. Maar helaas...... Dingen die ze er wel eens uit gooit over hem en ons. Wij zouden hem zelf een zorgenkindje maken..... Tja beperkingen maak je ook zelf bij een kind :eek: En meer van dit soort dingen.

3. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Dat ik mijn schoonzus eigenlijk een enorm irritant mens vind en dat ik niet snap dat mijn broer niet knettergek wordt van haar.

Ysabella en Oilell vinden dit leuk.
  4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Hier zou ik ook graag willen zeggen dat mijn schoonouders geen onderscheid moeten maken in de kleinkinderen.
    Weleens gedaan trouwens zonder resultaat.
    Ook zou ik willen zeggen dat ze zich weleens mogen inspannen ons bij te staan bij ons zorg intensieve kind en dat dat begint bij begrip

Rosa Canina vindt dit leuk.
  5. Dagda

Dagda Fanatiek lid

8 jul 2019
    1.687
    1.855
    113
    Vrouw
    Tegen mijn man. Dat hij mij de (fysieke) ruimte moet geven. Ik zit 24 uur per dag in huis met twee peuter/kleuter pubers en een baby. Zodra iedereen slaapt wil ik gewoon wat tijd voor mijzelf hebben. Mij man wil dag graag knuffelen, zoenen en doet toespelingen op seks. Dat laatste heb ik de kop in gedrukt. Maar de rest vind ik lastig af te wijzen. Hij bedoelt het zo lief en is gewoon zo blij met onze situatie nu. Ik denk alleen maar back-off!!!!

Summerbelle, Whoopy, Marsepein en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.445
    21.837
    113
    Waarom kan je dat niet tegen je man zeggen?
    In een gezonde relatie zou zoiets toch gewoon bespreekbaar moeten zijn?

Ysabella vindt dit leuk.
  7. Dagda

Dagda Fanatiek lid

8 jul 2019
    1.687
    1.855
    113
    Vrouw
    Voelt als afwijzing. Natuurlijk heb ik het besproken maar hij ziet het meer als lief voor mij zijn. Terwijl ik gewoon zo moe ben en rust wil. Het lijkt heel dramatisch maar valt mee. Wil hem niet kwetsen.

Marsepein vindt dit leuk.
  8. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.445
    21.837
    113
    #68 citroenrasp, 24 apr 2020
    Laatst bewerkt: 24 apr 2020
    Haha ik ben vast een flapuit maar heb dus gezegd (tegen man) dat ik heel goed kan begrijpen dat zijn ene zus onlangs gescheiden is :oops:. En haar dochter (die echt haar karakter heeft) ook al een tijdje terug. Mijn man zweeg maar het was overduidelijk dat hij het met me eens was.

Ysabella, Gewooniemand en Dagda vinden dit leuk.
  9. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.465
    11.976
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Zie ik nou goed dat je nog geen 3 weken geleden bent bevallen?

Misschien even uitleggen dat hij zeker de komende 4 weken zn rechterhand nog te vriend moet houden ;)

Des al niet te min moet je dit wel bespreekbaar maken. Het zal het eerste huwelijk niet zijn dat hierop strandt. En hij verdient ook gewoon een eerlijk en open gesprek.

Kolibrie, Neuzeke, Ysabella en 8 anderen vinden dit leuk.
  10. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    :roflmao:

11. Dagda

Dagda Fanatiek lid

8 jul 2019
    1.687
    1.855
    113
    Vrouw
    Ja onze dochter is nog geen twee weken. Hij weet dat seks er voorlopig niet in zit hoor haha. Daar ben ik wel heel duidelijk over geweest.

Paardenbloem, Whoopy en Huismuisie vinden dit leuk.
  12. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Precies. Als je het een beetje subtiel brengt.
    Ik had in een mindere periode vet haar en m'n collega zei gewoon eerlijk d het er erg vet uit zag en dat het toch echt tijd was om het te wassen.
    Nou scheelt het wel dat ik haar ooit gezegd heb dat ze het me moest melden als ik een wasbeurt nodig zou hebben
    Niet dat ik normaal zo onhygiënisch ben maar in mindere tijden schoot dat er nog wel eens bij in. En dan is het fijn dat iemand wèl eerlijk is.
    Maar het is echt hoe je het brengt.

Paardenbloem, citroenrasp en Rosa Canina vinden dit leuk.
  13. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.841
    113
    Vrouw
    Thuis
    Zo sneu.

14. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw

Wat is raar in hun ogen?

Moeilijk om te zien! Dikke knuffel

15. Leni88

Leni88 Bekend lid

16 sep 2014
    807
    422
    63
    Vrouw
    Lastig. Maar ze weet dus hoe jij erover denkt, want daar praten jullie wel over?
    Wat een verspilling van haar leven...

16. Leni88

Leni88 Bekend lid

16 sep 2014
    807
    422
    63
    Vrouw
    Daar was hier een keer een heel topic over. Was best goor, over een collega met een vaginale infectie of dergelijke :confused:

17. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.465
    11.976
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Dus ze heeft een affaire :confused:
    Hier ook ooit zo’n pracht exemplaar gehad. Maar je ziet het pas als de oogkleppen afgaan.

18. rums

rums Niet meer actief

Dat mijn schoonzus zich niet moet gedragen alsof ze terminaal is. Enige wat ze heeft is een kind gekregen.

Neuzeke, Whoopy, Lazuli en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Ik ken hem al een aantal jaar. Dus ik durf het zeker aan.

Zijn dochter is er altijd bij omdat haar moeder niet echt in beeld is.
    Als chaperone telt ze niet echt, ze is idd pas 11.

Het lastige is ook wel dat familie allemaal ver weg woont. Dus die kunnen ook niet zomaar komen.

Hij is een aantal wkn geleden bij mijn ouders geweest. Dus de datum staat @citroenrasp :)

Ysabella, Zomerrr, GossipGirlxoxo en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. Jes88

Jes88 Fanatiek lid

11 aug 2019
    1.139
    1.268
    113
    Ja helaas, ze weet ook wel dat het niet oke is, maar doet er gewoon niks mee en zegt maar ja en amen tegen hem. Als ik haar vraag hie t met haar gaat is t eerste waar ze over begint... HIJ! Ik irriteer me er zo mateloos aan, ik vind haar zwak, maar weet ook dat ze er nog niet klaar voor is om te stoppen, dat zegt ze zelf ook steeds maar zoals je zelf zegt echt zonde, zij steeds thuis stressen als hij met zijn vrouw thuis zit t weekend, ze maakt het leven zo moeilijk voor zichzelf... en ik vind t ook moeilijk om er steeds maar weer serieus naar te luisteren, elke keer t zelfde liedje, weet soms echt niet meer wat ik er mee aan moet. Liefst wil ik er niks meer over horen maar omdat t zon bekangrijk ding is voor haar wil ik er ook wel voor haar zijn in dat opzicht, hoe zouden jullie daar nou mee om gaan?

Deel Deze Pagina