Want ja,mijn vriend rookt en zegt niet tewillen stoppen pas als de gyn zegt dat het niet zwanger raken daardoor komt,en het moet ook 100% zijn lol wat een grapjas niet?Dus...wil ik hem toch gezonder maken door "speciaal" eten voor te schotelen... Wie o wie heeft suggesties?Please tell me!
Niet dat ik mijn vriendlief zo hard heb aangepakt, maar misschien heb je toch iets aan deze tips. Geef hem maar heel veel avocado, ei en oesters. Dat schijnt allemaal potentieverhogend te zijn. Uit je verhaal op te maken, lijkt het echter meer alsof je zijn vruchtbaarheid wil aanpakken.... Wil je zijn vruchtbaarheid verbeteren, dan moet je zijn ondergoed aanpakken. Laat hem niets synthetisch aantrekken, want dan gaat het broeien. Ballenknijpers zijn ook niet goed want dan wordt de boel te warm. De strakke spijkerbroeken (hoe sexy ze misschien ook staan) zul je naar de kringloop moeten brengen. Nog een tip: als hij vaak heel veel alcohol drinkt komt het de kwaliteit van zijn zwemmers ook niet ten goede. Wat een rare dingen leert men toch tijdens de biologielessen op de middelbare school. Veel succes ermee! Groetjes, Sonja
Een multivitaminepil waar zink, vitamine C en foliumzuur (B11) in zit, evt. ook selenium, is aan te raden.
ik heb ook gehoord dat een laptop niet echt bevorderend werkt..als hij die op zijn schoot neerzet tenminste en dat had mijn vriend laatst gedaan namelijk en zijn hele zaakje was warm zeg maar, lijkt me idd niet echt gezond haha. groetjes suus
Hahaha gelukkig hebben we een comp voor op een bureau(maar zijn systeemkast staat wel een beetje te dicht bij zijn .... )Oei! Maar ja ik heb het ook gehoort dat de straling van een pc en van bv een magnetron schadelijk zijn. Owww ik heb nog iets gehoord:In het gefilterde water uit de kraan bevat oestrogeen wat zijn vruchtbaarheid vermindert,dus geef je hubbie fleswater!