Goedemorgen Ik riep vanaf de positieve test al dat het een meisje zou worden....en het is inderdaad een meisje! Bij de 20 weken echo, na het medische gedeelte heeft ze gekeken! Mijn man dacht ook een meisje, maar twijfelde af en toe nog.
Bij me eerste wist ik meteen dat ik een meisje kreeg! En dat klopte! Nu bij de tweede heb ik een heel zwak vermoeden dat het een jongetje is... Mijn man zou een zoontje heel leuk vinden en ik denk altijd dat als je iets heeeeel graag wilt dat je dan juist het tegenovergestelde krijgt dus aan de andere kant twijfel ik wel nog over mijn vermoeden! (Alhoewel een meisje natuurlijk ook geweldig is )
Bij de eerste wist ik het zeker en dat sprak ik ook heel vaak uit, een jongen! Bij de tweede wist ik het ook zeker, maar het was echt mijn droom een hele grote wens zo groot dat ik het dus niet uit durfde te spreken. En nu ligt mijn droom in bed heerlijk te slapen, mijn droom mijn meisje!
Bij de eerste zwangerschap al vanaf dag 1 het gevoel dat het een meisje zou zijn, en dat klopte Nu de tweede, en sterk het vermoeden dat het een jongetje word... Maar dat is nog afwachten
Had niet echt een heel sterk voorgevoel, aardachtige dat we een jongetje zouden krijgen. Bleek een meisje te zijn. Vriend had het wel goed.
Hier dachten man en ik beide dat het 2 jongens zouden zijn, maar het zijn toch echt heeeeeel duidelijk 2 meisjes haha. Was wel even gek, maar we hadden geen voorkeur gelukkig
Bij mijn eerste wist ik zeker dat het een meisje zou worden. Ik had al allerlei roze dingen gekocht voor ik een eecho had gezien waarop het geslacht te zien was. Deze keer wist ik zeker dat het een jongen zou zijn. En idd het is een jongetje
Ik had ook een sterk gevoel dat we een meisje zouden krijgen. Tot het eind is het wel spannend gebleven trouwens! Volgens de meeste testjes op internet en in boekjes, zou ik een jongen krijgen. Veel mensen die mijn buik zagen, wisten bijna allemaal zeker dat het een jongetje zou worden (want ze hadden het allemaal nooit mis!) 2 maanden voor de geboorte hadden we een meisjesnaam, we waren daar 100% over uit. Dat was 'm! Jongensnaam hebben we het nooit eens kunnen worden en bleef zweven. Ik denk dat dit dus ook een onbewust teken is geweest. Dus tot het eind bleef het spannend, zonder jongensnaam achter de hand te hebben.. Bleken we toch een meisje te hebben
Ik heb heel erg gedacht dat t een jongen zou zijn. Heel mijn omgeving zij t word een meid, ze vonden mij allemaal en meisjes moeder. Ik ging het zelf geloven op een gegeven moment. Ik dacht prima dan word t een meid ook goed haha. Uiteindelijk bij de 20 weken echo was t toch een jongen! Allebei was meer dan welkom dus dat maakte niet uit. Alleen vond t wel leuk dat m'n eigen gevoel juist was. Ook hadden we er over een meisjes naam nooit uitgekomen denk ik hahaha
We zullen het over een paar weekjes weten.. Vanaf dag 1 heb ik zo'n sterk gevoel dat het een ZIJ is.. Ben benieuwd of mijn intuïtie klopt! Manlief is overigens overtuigd van een HIJ
Ja, bij beide zwangerschappen had ik het juist. Bij m'n zoon had ik wel een sterker voorgevoel als van ons 2e kindje. Bij de 2e moest dat echt even groeien zeg maar.
Ik wist zeker dat het een jongen zou worden en ik had gelijk. En m'n voorgevoel zegt nu ook een jongen en de zwangerschap daarna een meisje...das toch raar?
Toen ik net zwanger was reed ik een keer met de auto langs de kinderboerderij. In gedachten zag ik mezelf lopen met een klein jongetje in een wandelwagen. Toen dacht ik: hoe kom ik nou bij een jongetje? Ik probeerde het beeld voor me te zien met een meisje, maar dat lukte absoluut niet. Heel raar. Ongeveer 2,5 maand later, bij de 20 wekenecho, werd mijn vermoeden bevestigd.
Ik weet t aankomende zaterdag Zooo spannend, maar eigenlijk ook weer niet,.. mijn gevoel voor een jongen is zó sterk...
bij mijn eerste zei ik meisje ......en dat klopte bij de tweede zei ik ook meisje ........en dat klopte en nu bij de derde heb ik toch weer sterk het gevoel van een meisje alleen moeten we even tot 12 maart wachten om te zien of ik gelijk heb whahaha
Meteen een voorgevoel voor een jongen. Ook met al de dingetjes die ik koop en waar ik naar kijk zijn op een jongetje gericht. Mijn vriend en sommige familieleden denken t ook. Andere weer een meid. Probeer me nu wel meer in te leven in ook een meisje maar op een een of andere manier lukt me dat niet. Zou met een meisje ook super blij zijn hoor. We moeten het nog 4 weken afwachten....