Harde buiken..

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Within, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Within

Within Niet meer actief

Ik ben net thuis nadat ik samen met mijn schoonmoeder de hond uit het pension had gehaald.. Alles ging goed, totdat een eikel van een vrachtwagen chauffeur onze auto niet zag en zijn wagen er gewoon voor duwde! Het scheelde hooguit 15 cm anders hadden we er in gezeten.. Door de schrik had ik meteen een harde buik, maar dit zakte aardig..

Kom ik thuis aan, klap ik mijn voet dubbel en kom daardoor ten val. Heb mijn buik kunnen beschermen, viel op 1 knie die nu helemaal kapot is en heb wat last van m'n rechter pols..

En weer harde buiken. Lig nu gewoon op de bank maar het blijft gespannen tot soms pijnlijk hard.. Wat kan ik nu het beste doen?

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    proberen rust te vinden en kalm te blijven... lijkt er sterk op dat het door de adrenaline komt... kalm aan en als het niet wegzakt de VK bellen

3. Samvs86

Samvs86 Actief lid

19 sep 2011
    430
    0
    0
    Een lekkere warme douche nemen of een kruik tegen je buik aanleggen. Even afwachten of het zakt en als je het niet vertrouwt je vk even bellen. Kans is groot dat het van de schrik komt, maar als je je er niet lekker bij voelt gewoon even bellen...

4. Within

Within Niet meer actief

Ik heb gebeld en ze komt even langs. Better safe then sorry.

5. Samvs86

Samvs86 Actief lid

19 sep 2011
    430
    0
    0
    En is alles ok?

6. Within

Within Niet meer actief

Ja gelukkig wel. Vooral schrik. Hartje gehoord en dat was goed, buik begint nu ook weer te ontspannen. Kan alleen flinke spierpijn verwachten, en moet het in de gaten houden.

7. S1978

S1978 Actief lid

7 dec 2011
    398
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig dat het niets ernstigs is. Rust lekker uit en probeer wat te ontspannen!

8. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    ik heb ook regelmatig last van harde buiken, meestal gewoon wanneer ik in bed lig eigenlijk,
    vervelend he

9. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Jeetje meid, ik las het even. Hoe gaat het vandaag met je? ben je alweer wat bijgekomen? dat was schrikken zeg. Probeer maar rustig aan te doen vandaag als het lukt.

10. Within

Within Niet meer actief

Ik lig op de bank. In bed hield ik het niet uit. Enkel fli k verstuikt, die zit ingetapet. En spierpijn.. Dus ik zelf zit in de lappenmand maar mannetje in m'n buik is lekker actief en daar ben ik blij om

Deel Deze Pagina