Zo ontzettend boos....verrassing voor kerst

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tantetil, 23 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik moet het gewoon even delen met jullie omdat jullie dit waarschijnlijk wel begrijpen, maar ik ben zo boos dat ik erom moet huilen. Ik ben nu 18 weken zwanger, maar ik wilde graag voor de kerst aan mijn ouders vertellen. Ik zag het al helemaal voor me.
    Dus wij een geslachtsecho, beetje zonde twee weken voor de 20 weken echo, maar ja ik wilde het zo doen. Ik gister in de stad gezocht voor een leuk cadeau voor onder de boom zodat mijn ouders konden zien wat het wordt. Ik was zo blij. Mijn zus kan er helaas niet bij zijn, dat vond ik erg jammer. Omdat ik het ook met haar wilde delen, twijfelde ik gister om het te vertellen. Maar toen ze mij beloofde om het aan mijn moeder te vertellen heb ik een foto van het cadeau gestuurd. Net belde mij moeder mij op om mij te feliciteren....mijn zus kon het niet meer voor zich houden.

Ik vind het zo gemeen, dat ze dit voor mij heeft verpest. Ze zegt dat ze zo blij was en het niet voor zich kon houden.

Dus de geslachtsecho, gister helemaal naar de stad voor het cadeau...allemaal voor niks.

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Dat is wel een rotstreek zeg, ik zou ook echt heel boos zijn.
    Vind de reden die ze geeft ook nergens op slaan, ik neem aan dat het een volwassen vrouw is en dan kun je heus zoiets wel even voor je houden ;)
    Je verteld het trouwens wel erg laat valt me op..

3. Veerpeer

Veerpeer Lid

19 nov 2009
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff... wat ongelovelijk flauw zeg! Kan me voorstellen dat je hier ff flink van baalt.

4. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Nou wat naar!
    Lekker dan van je zus. Zou ook woest en verdrietig zijn, dat zij zomaar jouw nieuws verteld.

5. Sharonmenzo

Sharonmenzo Actief lid

10 jul 2013
    275
    1
    18
    Maastricht
    Dan was ik helemaal pissed of geweest! Wat een *** actie!

Waarom heb je tot 18 weken gewacht als ik vragen mag?

Fijne feestdagen!

6. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Ze wisten wel dat ik zwanger ben hoor, maar het geslacht wisten ze nog niet. Het leek mij zo leuk om met kerst een cadeau onder de boom te leggen en dat mijn ouders dan zouden zien wat het wordt.

7. BlijEi

BlijEi Bekend lid

27 sep 2014
    657
    0
    16
    Where the heart is
    Wat een rotstreek van je zus. Het is jouw nieuws om te vertellen en niet dat van haar. Maarrr... Ik vind wel dat je het jezelf érg moeilijk maakt door het zo lang voor je te houden. 18wk? Dan ben je al bijna op de helft.... Ik kan me helemaal voorstellen dat je ouders het graag eerder hadden willen weten...

8. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Ik zou ook echt boos zijn, heel flauw dat ze niet even die paar dagen kon wachten.

Daarnaast vind ik het al nieuws wat niet aan haar is om te delen, zoiets laat je toch gewoon over aan de ouders in spe zelf ....

9. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    het gaat om het geslacht mensen!

wat een rotstreek zou er zeker wat vanzeggen!

10. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik zou echt woest zijn... :x

11. BlijEi

BlijEi Bekend lid

27 sep 2014
    657
    0
    16
    Where the heart is
    Dat haal ik er niet direct uit. Wie weet deed ze wel een geslachtsecho om een foto van 18wk zwangerschap te kunnen geven? Zeker aan het begin van het verhaal doet ts vermoeden dat het om de bekendmaking van de zwangerschap gaat. Onduidelijk dus. Hoe zit het nou TS?

12. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw

Even verder lezen, dit zegt ze in een andere reactie:

Ze wisten wel dat ik zwanger ben hoor, maar het geslacht wisten ze nog niet. Het leek mij zo leuk om met kerst een cadeau onder de boom te leggen en dat mijn ouders dan zouden zien wat het wordt.

13. BlijEi

BlijEi Bekend lid

27 sep 2014
    657
    0
    16
    Where the heart is
    Ah, bedankt! Daar heb ik dus duidelijk overheen gelezen :p

14. Ja vervelend inderdaad, maar ik kan me een "slip of the tongue" in haar enthousiasme ook wel enigszins indenken.
    Probeer er niet te lang boos over te zijn, want dat is alleen maar een hele hoop negatieve energie. En dat tijdens de feestdagen!
    Ik neem aan dat ze het niet expres heeft gedaan, dus de term ¨rotstreek" vind ik wat overtrokken al snap ik je teleurstelling heel goed hoor.

15. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik zag dat ik het in mijn begin niet duidelijk had geschreven. Daarom schreef ik er nog even onder. Ging dus echt om het geslacht. Omdat mijn zus zo ver woont heb ik destijds aan mijn moeder in persoon verteld dat ik zwanger ben en toen samen telefonisch aan mijn zus. Omdat ze nu met kerst niet kan komen, vond ik het lullig dat ze het dan weer later hoort dus ik dacht ach ik stuur haar alvast die foto. Ik vroeg wel eerst of ze het wel voor zich zou kunnen houden en dat kon ze wel zei ze.

16. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Toen ik boos werd aan de telefoon met mijn moeder zei mijn moeder nog dat mijn zus er niks aan kon doen. Mijn zus vertelde namelijk tegen mijn moeder dat ze haar een paar dagen niet kon bellen omdat ze zich anders zou verspreken. Mijn moeder is toen door blijven vragen en toen zou mijn zus het verklapt hebben...

17. BlijEi

BlijEi Bekend lid

27 sep 2014
    657
    0
    16
    Where the heart is
    Nou, dat vind ik ook niet echt sportief van je moeder.... Respecteer gewoon dat het jullie nieuws is. Wat een Aagje zeg :(

18. Nou daar gaat de vernoeming naar je moeder ;)

19. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Ohhh wat een rot streek zeg!!
    Jij neemt haar na veel overweging in vertrouwen en dit is hoe zij er mee om gaat...:x

20. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    :D:D+1

Maar wat een rotstreek zeg!
    Dom ook van je zus, om zo'n hint aan je moeder te geven..

Deel Deze Pagina