wat kado doen op een babyshower?

Discussie in 'De lounge' gestart door Panter, 15 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik moet binnenkort naar de babyshower van mijn schoonzusje. Vind het maar raar, een feestje voor de baby als ie nog niet eens geboren is. Had er nog niet echt van gehoord dat zoiets bestond..
    Maar goed, omdat het kindje nog niet geboren is en niemand weet of het een jongen of meid word...nu vraag ik me dus af wat ik in mee kan brengen als kado?
    Heeft iemand een leuk idee? het mag ongeveer 20-30 euro kosten. ik kan werkelijk niks bedenken, ook omdat ik niet gericht kan gaan shoppen omdat ik niet weet of het een jongen of meid word. Veel speelgoed e.d zaken vallen dan toch al af?
     
  2. Smnee

    Smnee Niet meer actief

    Een leuk Zwitsal pakketje? Of een luiertaart :)
     
  3. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Luiertaart? Zijn die te koop? ik heb geen tijd om hem zelf te maken.
     
  4. Smnee

    Smnee Niet meer actief

    #4 Smnee, 15 mei 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2013
    Jij bent slim ;)
     
  5. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    thanks voor de link, daar kan ik wel wat mee!!!
     
  6. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ik heb laatst een pakketje gemaakt met een knuffel, hydrofiele doeken, een rompertje, sokjes en een slabbetje. Ze vond het erg leuk:D
     
  7. Talvi

    Talvi Niet meer actief

    Ik heb gekregen:

    Wieg+lakentjes
    Reiswiegje
    Luiertaart met allemaal leuke spulletjes eraan
    Knuffel
     
  8. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.559
    2.543
    113
    Nederland
    Ik heb een luiertaart gekregen, een pop en een zelf samen gestelde mand met:

    Knuffels
    Rammelaars
    Spenen
    I love mom & dad sokjes
    Zwitsal producten
    Badeendjes

    We hebben verder nog spelletjes gedaan enzo.

    Ik vond t erg leuk!
     
  9. EdelHertje

    EdelHertje Niet meer actief

    Wat een hoop geld voor een babyshower.

    Ik heb 2 babyshowers gehad waarbij we voor 5 euro een cadeautje moesten halen. Heb beide keren voorleesboekjes gehaald.
     
  10. Daantjuh85

    Daantjuh85 Fanatiek lid

    6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Je hebt ook van die boekjes voor in de kraam tijd, waarin je het bezoek leuke stukjes kunnen schrijven. Ik heb het ook ooit is iemand cadeau gedaan waarvan ik niet wist of het een jongen of meisje ging worden.
     
  11. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    dat geld is bij ons standaard voor verjaardagen, housewarmings, kraamkadootjes etc etc...het mag best een lager bedrag zijn maar wij geven altijd 20 euro. Natuurlijk mag dat lager dat bedrag, maar kan je daar daadwerkelijk iets leuks voor halen? mij is dat nooit gelukt iig.
     
  12. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    heb al een aantal leuke ideeën opgedaan, ik denk dat ik een mand samen ga stellen met allemaal dingetjes erin.
    Doe ik er ook nog wat moeite voor, maar kan het in een uurtje halen :D
     
  13. MvM1984

    MvM1984 Bekend lid

    27 jan 2011
    810
    1
    18
    Wat ik zelf gewend ben, is om ook wat voor de moeder in spe te kopen. Een lekkere badschuim ofzo ;)
     
  14. 24Mandy24

    24Mandy24 Fanatiek lid

    23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ik organiseer voor mn beste vriendin as vrijdag een baby shower..
    Wij hebben allemaal geld bij elkaar gelegd en hebben allemaal dingen gekocht waar ze echt iets aan heeft.

    Maar miss kan je een kadobon geven van de prenatal? Rompertjes? Speentjes? Flesjes?
     
  15. Regelmamma

    8 apr 2013
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ik zelf cadeau had gedaan voor babyshower: leuke pyjama, voorleesboekje voor 's avonds, leuke knuffel van een beer met een slaapmutje erbij, nachtlampje en dit in cellofaanpapier ingepakt. Kan zowel voor jongen als meisje :)
     
  16. gaab27

    gaab27 Fanatiek lid

    30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Als je geen tijd hebt voor een luiertaart heel simpel.....
    Je haalt bij de action een mandje die vul je met paar luiers, speentje, knuffel, babyboek mijn eerste jaar of een ander voorleesboekje, speentje, bijtring, spuugdoekjes/slabbertje, van die babysokjes i love mama en doorzichtig folie erom heen en je hebt een top cadeau!!

    Ik doe het altijd zo gedoe bij luiertaart al die luiers rollen haha :p
     
  17. gaab27

    gaab27 Fanatiek lid

    30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    En babyshowers zijn fantastisch ik merkte wel dat ik bij mijn babyshower vele duurdere en grotere cadeaus kreeg!!
     
  18. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Dank dames, idd een goed idee om ook wat voor de moeder in spé te halen.
    ik lees nu dat jullie ook allemaal babyshowers hebben gehad of bezocht. Ik had er werkelijk nog nooit van gehoord en dacht dat het iets vreemds was.
    Ik loop dus achter haha!
     
  19. Vosjejemi

    Vosjejemi Bekend lid

    24 jun 2011
    760
    1
    0
    ik ben er een aan het regelen voor mw beste vriendin. ze geven mij geld waar ik oa een bon geef voor buik foto's. box mobiel voor haar wat douche spullen oa mega maandverband ;) en de rest ben ik nog niet uit met wat ik koop.
     
  20. Sukke

    Sukke VIP lid

    14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik geef dan vaak een boekje van bijv Paula oud. Waar je per maand dingen over je kindje in kans schrijven. Leuk naslagwerk voor later!
     

Deel Deze Pagina