Imd dat is een goeie van dat shirt en deo... Het duurt bij mij nog wel even maar ik beval precies in de zomer dus ik denk dat ie wel blij zou zijn als ik een deo bus en een shirt voor hem heb... Hier krijgt ie een pakje zakdoekjes voor als die kleine geboren wordt... Nee hij krijgt een tattoo met de naam van ze dochter...
ook erg mooi ik ben helemaal niet van de tattoo's maar dat is het enige wat wij ooit zouden tatoeren en zijn we ook aan het overwegen.. Ja je moet je man ook een beetje verzorgen he shirtje en deo en hij voelt zich ook weer een beetje fris.. wat snoepies / eten is ook wel prettig want bij ons in het ziekenhuis kreeg hij geeneens eten, ik heb hem MIJN eten gegeven want ik wilde niets erin hebben (kon er alleen maar uitkomen dacht ik hihi) ik ben ingeleid dus had ook een spelcomputer mee al heeft ie er niets mee gedaan we hebben veel gepraat, geintjes zitten maken enzo
Ja ik laat de naam in sierletters op me pols zetten en hij op ze onderarm... Het is echt iets van ons samen wat altijd van ons zal blijven dus ja... Oh die snoepjes zet ik ook op me lijstje... Vind ik wel lekker...
Moeilijk. Bij onze eerste heb ik een t-shirt laten maken met de tekst: papa's princess, en dat de kleine toen aangedaan. Het viel mij toen onwijs tegen dat ik zelf van hem niks gekregen had, nog geen bos bloemen! Dus deze keer heb ik niks voor hem.. Ik hoop dat nu moeders iets krijgt, maar dat zal er wel niet inzitten ben ik bang! Daar denken helaas veel mannen niet aan.. (terwijl die van mij normaal best romantisch is...)
Hee Imd, wat een goed idee om voor vriendlief een schoon shirt en deo in de ziekenhuistas te stoppen! daar gaat hij zelf zeker niet aan denken haha! En aangezien ik in juli ga bevallen, zal dat wel nodig zijn. Ook aangezien ik mijn vriend ervoor aanzie dat hij tegen de vlakte gaat, met zijn shirt midden in een plas vruchtwater en bloed. Denk dat ik maar drie schone shirts voor hem meeneem... Een horloge vind ik een goed plan met de naam van zijn dochter en de datum erin. Ik ga er nog eens op broeden, had er eerlijk gezegd nog niet bij nagedacht om hem dan iets te geven en weet ook nog niet of ik dat wel ga doen... Hoeft toch ook niet direct na de bevalling? Ik vind bv een foto op canvas leuker als ik dat laat maken van een foto van hem met zijn meissie! Liefs Monique
ja dacht dat ie van mij ook ging neervallen hij kan niet zo goed tegen al dat ziekenhuis gedoe maar ze kunnen je erg meevallen hoor op het moment supreme haha, bij mij was het 29 augustus dus very hot hot hot!
wat dacht je van je kind dat is het mooiste geschenk voor hem hahaha Nee moeilijk vind ik dit. Een ketting of armband met de naam van je kindje? Is persoonlijk en zelf vind ik het leuk. Lief dat je hem wat wil geven. Mijn man heeft het ook niet altijd makkelijk met me, maar het hoort er ook een beetje bij. Ik heb het idee dat onze relatie er sterker van word.
Dat zou wat zijn zeg als je vriend/man tegen de vlakte gaat... Ik denk serieus dat ik niet meer bij zou komen van het lachen of boos zou worden omdat ie mij dan niet meer kon ondersteunen haha misschien toch maar wat extra shirts voor hem meenemen stel dat hij in die plas met vruchtwater of bloed valt...
haha ik denk dat ik in eerste instantie boos zou worden, zo van WATJE! maareh gelukkig zijn nergens plassen vruchtwater of bloed te bekennen hoor bij een normale bevalling haha (wat een horrorkijk zeg ) dus zal wel meevallen vraag je man of ie naast je hoofd gaat zitten dan kan er neits gebeuren, jij hebt zijn hand en hij kan niet vallen
ik ga een pappa box maken heb nu al - speen pappa is de beste - romper mijn pappa is de allerliefste - pakje met pappa`s kanjer en wil er nog wat andere dingetjes bij halen zo als -pampers -billedoekjes -fles met pappa is de beste er op (heeft hij zijn eigen fles voor de kleine eten te geven ) - slabbertje met pappa geeft mij eten/de fles - en een foto met zijn 3 dochters en de kleine van ons er bij en dan vind ik de pappa box`s wel genoeg hihihihihi