Wat kan dat dan zijn????

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by anastasia, Jun 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

Jul 29, 2007
    7,702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Mijn schoonzus is imiddels 31 weken zwanger.. vanaf de start van de zwangerschap voelt ze zich eigenlijk niet goed vooral erg moe...
    Een maand of wat geleden heeft ze steenkoussen gekregen omdat ze veel spataderen en vocht in de benen had. En 2 weken geleden heeft ze een dag of 4 in het ziekenhuis gelegen omdat ze dachtten dat ze HELLP had. Ze had afwijkende leverwaarden, mspportje eiwit in de urine maar geen hypertensie..
    Ze hebben een echo gemaakt van de lever en de galblaas om een oorzaak te vinden van de klachtten maar konden niets vinden wat de klachtten zou verklaren.
    Nu had ze gisteren weer de bloeduitslagen gekregen en ook nu waren ze niet goed. VOlgende week moet ze weer en dan daarna een gesprek met de gyn.
    Wat ik zo gek vind is dat ze niets lijken te kunnen vinden. Iemand hier een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn???
    Ze is inmiddels zo extreem moe, dat ze eigenlijk helemaal niets meer kan... :(

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Wat ontzettend vervelend voor haar! Het moe zijn maar ook dat ze er geen vinger op kunnen leggen wat het nu is!
    Voor mij is het gissen wat het zou kunnen zijn, neem aan dat ze alle nodige onderzoeken bij haar uitvoeren!
    Kan je helaas niet helpen, wens haar heel veel sterkte!

imke

3. anastasia

anastasia VIP lid

Jul 29, 2007
    7,702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik bedacht me zelf dat het ws stuwing is dat de baby iets dichtdrukt ... maar goed we wachtten af Bedankt Imke

Share This Page