Hallo allemaal Ik had even een vraagje. sinds de geboorte van mijn tweede heb ik meer last van mijn menstruaties. Ik verlies veel meer bloed en ook de pijnklachten zijn toegenomen. hierdoor ben ik toen door de huisarts voor doorverwezen naar de Gyn. daar heb ik een echo gehad en een uitstrijkje maar alles was goed en ze konden gelukkig niets afwijkend vinden. Advies was om aan de pil te gaan zodat de klachten konden verminderen. Inmiddels slik ik alweer een halfjaar de pil maar merk nog geen veranderingen. Wat ik heel gek vind is dat ik halverwege de (pil)cyclus heel erg pijn hebt in buik en rug dit had ik normaal ook als ik ovuleerde maar met de pil heb je natuurlijk geen eisprong. Ik twijfel dus of de pil wel goed werkt en heb daarom nu al 3 dagen een ovulatietest gedaan zie foto. Ik weet dat ze niet positief zijn maar is het wel normaal dat hij wel iets van LH meet in mijn urine want je ziet wel dat hij eerst iets donkerder was en nu vandaag heel licht is. zit vandaag op dag 12. iemand hier ervaring mee? en moet ik mij zorgen maken dat de pil misschien te licht is voor mij. Ik heb de mycrogynon 30 (niet de originele trouwens) Alvast bedankt
Ik heb mij laten vertellen dat een ovulatietest vaker een tweede streep laat zien als je aan de pil bent, maar verder hoe en wat weet ik ook niet