wat kan dit betekenen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lilmomo, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    ik was vorige week maandag ongesteld geworden (helaas) en het duurde tot donderdag.
    nu verloor ik gisteren een beetje roze bloed en vandaag stond ik op met knallende buikpijn val bijna neer van de pijn en af en toe een beetje bloedverlies. ik een test gehaald en getest en er is nix te zien alleen een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg licht streepje. kan het zijn dat ik dan te vroeg heb getest en dat dit dan een innestelbloeding is. mijn zus had ook zoveel buik klachten toen ze zwanger bleek te zijn.

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    als je donderdag nog ongestelt was lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat je nu een innestelingsbloeding hebt.. dan zou je nu in je vruchtbare dagen zitten of net er na.. dat bloed zou dus van een eisprong kunnen zijn..

3. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    meestal zeggen we een streep is een streep
    misscien over een paar dagen nog een testje doen

4. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    als je vorige week ongi was lijkt het me vrij onwaarschijnlijk dat je nu een innestelbloeding had maar als je test heel licht posi aangeeft zal je toch denken dat je zwanger bent en gewoon ongi bent geworden....

5. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    test gaf maar 1 streepje aan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg licht dat zou zeggen dat het negatief was. maar dus het kan ook me eisprong zijn moet ik dan vandaag klussen?

6. angela24

angela24 Actief lid

28 jan 2006
    409
    0
    0
    Als ie heeeeeeeeeeel licht is zou ik ervan uit gaan dat het niks is. Ik zou gewoon zolang je nog niet ongi bent flink doorklussen!

7. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    ow 1 heel licht streepje ja nee dat is idd negatief....

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    1 streepje maar? dus de controle streep?

9. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    jah het was wel de controle streep, ik verga van de buikpijn ben vandaag maar thuis gebleven van me werk, vanavond weer eventjes klussen want me man is thuis vanavond. hopen dat het eind van de maand wel raak is.
    vond het wel gek dat het maar zo'n heel licht streepje was en snap niet waarom ik zoveel buikpijn heb, maar goed paracetamol geslikt maar dat helpt ook niet zo veel .

groetjes

10. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    anders even naar de apotheek of drogist voor een ovulatietest en kijken wat die zegt.
    Als je bloed verliest dan zou je je eisprong al gehad kunnen hebben en dan is vanavond klussen waarschijnlijk te laat.

Anders even in de gaten houden en morgen de HA bellen. Misschien heb je een cycte of iets.

11. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    wat is een cycte?
    sorry dat weet ik echt niet

12. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    Op deze site kun je lezen wat een cyste (net verkeerd getypt) is:
    http://www.stilverlangen.com/aandoeningen/cyste.php En als je het intypt bij google kun je ook nog van alles vinden.

Dit hoeft het natuurlijk niet te zijn.
    Heb je een regelmatige cyclus? Zodat je weet of het een eisprong zou kunnen zijn???

Is de pijn al minder?

13. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    de pijn is wel minder als gisteren ik heb zondag nog geklust en maandag niet echt en gisteren ochtend toen ik opstond begon die pijn en nu is het wel als minder gelukkig, maar ben togh maar thuis gebleven. het kan ook me eisprong zijn geweest, ben ik nu zeker te laat om te klussen of niet?

14. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    Als je ei is geweest dan ben je hoogstwaarschijnlijk te laat (de uitzonderingen daar!), je zou voor de zekerheid nog een poging kunnen wagen als jullie toch allebei in de mood zijn ;)
    Je loopt dan wel flink voor op je banner. Of schommelt je cyclus nog wel eens in lengte?

Fijn dat de pijn weer minder is.

15. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    als je gisteren zo'n pijn had (dinsdag) en je hebt zondag geklust, kan het nog alle kanten op hoor als het idd je ei is geweest, de pijn gaat meestal vooraf aan de eisprong, en zaadcellen blijven over het algemeen een dag of 2(vaak langer) in leven. dus als jij zondag geklust hebt, maandag zo'n last had, en gisteren minder dan zou je eisprong maandag mischien al zijn geweest dan was je dus "precies"op tijd meid... ;)

afwachten maar ff....je merkt vanzelf wel of het je eisprong is geweest, als je over een dag of 14 (helaas) je periode krijgt...

veel succes in ieder geval.. :D

16. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    ik heb nog maar een test gedaan het wachten duurt me zo lang haha kan beter aandelen nemen in de testen maar goed. er kwamen 2 streepjes de ene was heeeeeeeeeeeeeeeel erg licht te zien. dus heb ik maar een afspraak bij de huis arts morgen ochtend. ik hoop dat het raak is en dat het me menstruatie er gewoon doorheen was gekomen.

17. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    je bedoelt dat je een positieve zwangerschapstest hebt gedaan?

18. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    jup alleen het 2de streepje was heel erg licht bijna niet te zien

19. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    aaaaaaah.... jeetje wat spannend.
    Hopelijk heeft je huisarts heel goed nieuws.

20. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    tja doorgaans slaat zo'n test alleen maar uit bij het waarnemen van hcg in je urine, ik zou al ik jou was nog zo'n test ertegenaan gooien hahahhahah

en zo niet heel veel succes morgen bij je ha... :D

Deel Deze Pagina