ga weer ff aan de pil wegens reumatische pijnen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cathy, 11 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cathy

cathy Actief lid

8 mei 2006
    157
    0
    0
    huisvrouw
    hallo allemaal.
    helaas ga ik jullie verlaten voorlopig... heb al vanaf zondag zulke reumatische pijnen in mn heupen rug en benen[lijken wel aanhoudende rug en been weeen] ben net bij de dokter geweest en pijnstillers gehad en moet in juli naar de reumatoloog terug. heb dit al jaren en werd toen op n chronische ziekte gegooid maar nu denkt de ha toch aan reuma. het komt en gaat. nu merkt ik dat het met 2 kinderen wel zwaar is als ik zo n aanval heb dus 3 kan ik gewoon niet nu ook wil ik weten wat ik nu precies heb voordat we verder kunnen. we hadden niet verwacht dat t weer zo heftig terug zou komen dus zodoende... ik ga weer bij mn volgende menstruatie aan de pil [als die komt want we hebben toch flink hard gewerkt hihi] ik kan nog lachen maar t gaat niet van harte zoals jullie wel begrijpen denk ik . voorlopig kom ik even niet meer op dit forum vandaag af en toe nog even maar dan stop ik... ik wil jullie die bezig zijn met zwanger worden heel veel plezier wensen tijdens het klussen hihi en degene die zwanger zijn veel geluk toe wensen met het kleintje die jullie dragen....ik hoop dat ik ook ooit nog een keer mag bedankt voor alles xx van cathy

2. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ontzettend veel sterkte Cathy,
    Reuma is niet niks...

Rustig aan en hopelijk zien we je snel weer terug..

3. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Sterkte en hopelijk tot snel

4. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    heel veel sterkte en hopelijk ben je snel weer van je pijn af ....
    greetz asjuh

5. cathy

cathy Actief lid

8 mei 2006
    157
    0
    0
    huisvrouw
    thankx dames komt wel goed hoop ik...x cathy

6. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Heel veel sterkte!

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    heel veel sterkte cathy!!

Ik heb zelf reuma en sinds het weer opeens zo in temperatuur gestegen is heb ik behoorlijke last van mijn gewrichten.
    Ik gebruik echter geen medicijnen hoor!
    Zou nu ook niet zo verstandig zijn.

Heel veel sterkte in ieder geval.

xxx

8. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Heel veel sterkte meid! Neem een lekker warm bad dat schijnt nogal goed te helpen...

9. pammy

pammy Actief lid

heel veel sterkte en ik hoop dat je wens voor een 3de kindje toch nog uitkomt

10. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Sterkte meis :cry: , ik weet hoe het is (ben zelf dik 7 jaar reumapatient)

11. mieke

mieke Bekend lid

ojee meid
    ik wil je bij deze heel veel sterkte
    wensen

veel liefs mieke

12. cathy

cathy Actief lid

8 mei 2006
    157
    0
    0
    huisvrouw
    hallo allemaal ben ik toch weer even [ kan t niet laten] wat fijn voor jullie steun zeg... ben inmiddels weer naar de dokter geweest want k had zo n last in mn onderbuik zo n druk en knoop ofzo bleek mn baarmoeder te zijn. hij dacht zwanger of geiriteerde baarmoeder. bloedtest gedaan was negatief maar ik moet nog ongesteld worden einde van de maand ergens... was de bedoeling om weer aan de pil te gaan dan maar we hebben besloten om het er toch maar op te wagen en geen pil meer te slikken. moet in juli naar reumatoloog zou dan dus voor 2 maanden weer aan de pil gaan tot ik goede pillen heb gekregen bij de reumatoloog voor de momenten dat ik pijn heb. we gaan er toch maar weer voor hihi op naar de 3e!!

Deel Deze Pagina