2 testen op een dag schiet niet echt op ik wacht het morgen wel af bij de huisarts, al kan ik niet echt wachten en heb ik zin om er nog 1 te doen maarjah kan dan net zo goed wachten want het zal dan togh het zelfde zijn als vanmorge. haha ik hoop zelf ook dat het zo is kan niet wachten, straks al lief thuis zal hij ook wel blij zijn.
ik zou zo eigenwijs zijn en toch naar de apotheek rennen hahahahah en dan een test van een ander merk hahhhhaa maar goed nog heel even wachten dan maar meid. zal voor je duimen...
met welk merk had je getest meis ?... ik begreep eerlijk gezegt niet heel je verhaal , maar ik denk dat het uiteindelijk op aankomt dat je het vermoeden hebt dat je zwanger bent en dat je ongi de eerste keer er doorheen is gekomen ...(tik me maar op de vingers als ik het mis heb hoor) anyway heel veel suc6 bij je huisarts morgen... asjuh
je hebt het precies goed. ik had test van clear blue, maar ik wacht gewoon af was de arts morgen zeggen. en hoop dat het zover is anders maar verder klussen he !
test gedaan bij de huisarts die was negatief, helaas. maar me huisarts had er ook niet zo veel vertrouwens in en vond beter dat ik volgende week weer kwam testen en als er dan nog steeds negatief uit komt moet ik voor de bloed test, en flink door blijven klussen. achjah jammer maar helaas het zal wel niet zo zijn en dan zou me thuistest liegen, hij zei het kan ook zijn dat het doorgebleekt is die streep dat je hem daarom bijna niet ziet maar goed