wat kan dit betekenen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lilmomo, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    2 testen op een dag schiet niet echt op ik wacht het morgen wel af bij de huisarts, al kan ik niet echt wachten en heb ik zin om er nog 1 te doen maarjah kan dan net zo goed wachten want het zal dan togh het zelfde zijn als vanmorge.
    haha
    ik hoop zelf ook dat het zo is kan niet wachten, straks al lief thuis zal hij ook wel blij zijn.

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik zou zo eigenwijs zijn en toch naar de apotheek rennen hahahahah en dan een test van een ander merk hahhhhaa maar goed nog heel even wachten dan maar meid.

zal voor je duimen... :D

3. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    jah dank je

4. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Het is hier wel erg spannend !
    Succes morgen bij de HA

Liefs An ;)

5. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    met welk merk had je getest meis ?... ik begreep eerlijk gezegt niet heel je verhaal , maar ik denk dat het uiteindelijk op aankomt dat je het vermoeden hebt dat je zwanger bent en dat je ongi de eerste keer er doorheen is gekomen ...(tik me maar op de vingers als ik het mis heb hoor) anyway heel veel suc6 bij je huisarts morgen...
    asjuh

6. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    je hebt het precies goed. ik had test van clear blue, maar ik wacht gewoon af was de arts morgen zeggen. en hoop dat het zover is anders maar verder klussen he !

7. Patries

Patries Actief lid

22 feb 2006
    127
    0
    0
    Hoe was het afgelopen bij de HA?

8. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    test gedaan bij de huisarts die was negatief, helaas. maar me huisarts had er ook niet zo veel vertrouwens in en vond beter dat ik volgende week weer kwam testen en als er dan nog steeds negatief uit komt moet ik voor de bloed test, en flink door blijven klussen. achjah jammer maar helaas het zal wel niet zo zijn en dan zou me thuistest liegen, hij zei het kan ook zijn dat het doorgebleekt is die streep dat je hem daarom bijna niet ziet maar goed

Deel Deze Pagina