Hallo allemaal, Ik moet efkes mijn verhaal kwijt en showen! Heb vandaag eindelijk mijn tattoo laten zetten. Ik wou al heel lang een tattoo maar vond niks naar mijn goesting. Uiteindelijk toch een idee van wat ik wou. Langs geweest voor een afspraak maar was wel een wachttijd van enkele maanden. Serieus afgeteld en eindelijk was het zover vandaag! Zenuwen vielen goed mee, tot hij echt de naalden enzovoorts begon klaar te leggen. Deed serieus pijn op sommige plekken maar heb nooit het gevoel gehad van 'stop want ik hou het niet uit'. PS: voet is opgezwollen, foto's zijn iet zo flaterend en kleuren komen niet zo goed over op foto EN toch wil ik ze laten zien want ben zo blij. Ik verwijder straks wel de foto's ivm herkenbaarheid.
Wauw super mooi! En stoer om best wel een grote te nemen als eerste keer! En voeten zijn heel gevoelig dus daar doet het meestal meer pijn. Gefeliciteerd!
Sabrina, normaal ik ook niet maar de tatooartiest zei dat hij er 100% zeker van was dat deze tattoo mooier zou zijn mét kleur en heb op z'n oordeel vertrouwd. En geen spijt!
Ik vind hem mooi! En valt nog mee met de pijn, ik viel bijna flauw whahaha. Maar dat was meer omdat ik zó zenuwachtig was.
Muisje, de zenuwen vielen bij mij gelukkig mee. Pas toen hij de naalden ging klaar leggen, werd ik even nerveus. Daarna heel veel gebabbeld met schoonzus en toen ging het vlot vooruit.
Lief zo'n bloemenstrengetje. Mooi gezet ook! Gelukkig ben je niet te klein gegaan, de meeste mensen met een kleine tattoo vinden het achteraf jammer dat ze niet wat groter zijn gegaan. Is vaak de angst voor het permanente.