wat kan dit wezen?erg pijnlijk!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door miep79, 12 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miep79

miep79 Lid

16 jun 2008
    76
    0
    0
    hoi hoi,

gister toen ik naar bed gingwas ons kindje erg druk,in mijn zij,onderin mijn buik,moest er vaak van plassen!
    Op een gegeven moment ging ik weer plassen,en had ik ff heel erg kramp,onderin mijn buik,en m`nbuik werd ook meteen hard.
    leek op zo`n menstruatieachtige kramp...
    Gelukkig zakte t snel af na denk een halve minuut,maar omdat die kleine zo druk was,kon ik nog niet slapen!en angst dat die kramp terug kwam
    Ben er maar uit gegaan wat melk gedronken,moest ook windjes laten,en toen uiteindelijk in slaap gevallen...gelukkig.

Wat kan dit wezen?zijn dit voorweeen?of iets anders?is t normaal?
    Heb nu t idee dat ik beurs ben!
    Ben 32 weken zwanger...

groetjes miep

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Miep,

ik dnek als ik het zo lees dat je kindje aan het indalen is geweest en wellicht ook weer uit je bekken is gegaan. Je kunt van indalen namelijk precies de klachten krijgen die jij beschrijft. Kan allemaal geen kwaad, maar is wel vervelend. Schrik niet als het nog eens gebeurd, die kleine is waarschijnlijk gewoon zijn weg aan het verkennen.
    (als je pijn hebt bij het plassen of het gevoel gaat niet over moet je even je urine laten nakijken door de HA)

Groetjes Brigitte

3. miep79

miep79 Lid

16 jun 2008
    76
    0
    0
    hoi brigitte,

bedankt voor je snelle reactie,t is allemaal nieuw vreemd en eng.
    wel heb ik t vermoeden dat ie inderdaad wat lager ligt als gisteren,kindje zit voor mijn gevoel ook niet steeds tegen mijn borstbeen aan te duwen!
    maar goed k hoop dat t niet veel vaker gebeurd!doet wel pijn!
    Ben nu wel beetje misselijk en erg moe door al dat getrap!
    Wel heb ik af en toe steekjes,maar volgens mij is dat weer bandenpijn,zo voelt t in elk geval!

groetjes miep

Deel Deze Pagina