trekkend gevoel, moeilijk rechtop staan/lopen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door watwordhet, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. watwordhet

watwordhet Actief lid

27 feb 2012
    200
    0
    0
    genieten van ons manneke
    maas en waal
    hoi dames
    ik ben nu 34 weken en heb vannacht echt super slecht geslapen..kon om de zoveel uur eruit om te plassen, nu drink ik ook echt veel maar handig is anders.
    volgens mijn verloskundige kaart ligt meneertje al vast in de bekken.

maar sinds vannacht/vanmorgen is rechtop staan en lopen een probleem.. zodra ik uit zitstand omhoog kom, trekt het onder in mijn buik en lopen is meer schuifelen. ik kom wel vooruit maar langzaam.
    nou zijn we gister een eind wezen wandelen en ik merkte daarna dat dat iets te ver is geweest, hierna is dat trekkende eigenlijk begonnen, maar dat was gisteravond al wel minder, nu lijkt het weer helemaal terug.
    iemand een idee wat het kan zijn??

2. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Ik zou eerder denken aan een soort overbelasting door het verre lopen, als je zelf al denkt dat het te ver is geweest. Ze zeggen met spierpijn toch ook vaak dat het de dag erna het ergste is? En als je het niet vertrouwd ff VK bellen! Je moet je niet gaan stressen! :)

Sterkte ermee!

3. watwordhet

watwordhet Actief lid

27 feb 2012
    200
    0
    0
    genieten van ons manneke
    maas en waal
    hoi laura,

tja dat is ook zo.
    het is niet dat ik me echt zorgen maak want dan had ik wel gebeld, maar het is meer lastig... had nogal veel in mijn hoofd om te doen en dat word hem nu niet haha.

en soms verwarrend al die dingen die je nu in eens voelt :)

4. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Dat gevoel ken ik! Ik wil ook van alles doen, er is nog genoeg te doen, maar de bank is nu toch echt m'n grootste vriend (en vijand) :p Ach misschien is het morgen weer een stuk beter!

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Kunnen je banden zijn, die even protesteren tegen de overbelasting, of die reageren op een groeispurtje/rek van je baarmoeder weer.
    Niet fijn idd, dus langzaam opstaan en langzaam in beweging komen, dan trekken ze doorgaans wel bij...

Deel Deze Pagina