Word hier zo moe van

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laney, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laney

laney Actief lid

2 okt 2009
    335
    72
    28
    En we zijn weer ongesteld..

Net bloed afgeveegd en ben er echt een beetje door van slag. Ik dacht namelijk echt dat het raak was. Maar dus niet.

Zijn al 1,5 jaar bezig en deze cyclus hadden we via echo's en bloedmetingen in de gaten gehouden bij de gyn.
    We hadden op het juiste tijdstip 'geklust', maar het mocht dus niet baten.

Vriend moet nog zijn sperma laten testen voor kwaliteit en kwantiteit, die was de vorige keer namelijk niet goed.
    En daarna worden wij waarschijnlijk doorverwezen voor het begin van de vruchtbaarheidsbehandelingen.

Had zo gehoopt dat dit niet had gehoeven, vooral omdat er fysiek niks mis is (hebben alles al gecontroleerd bij de gyn en uroloog) maar zijn kwaliteit werkt dus niet mee.

Word hier echt hopeloos van.

2. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ow meis, wat vervelend voor je zeg! Ik vind het echt naar om te lezen zulke berichten.... Sterkte meis!

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik snap hoe je je voelt...
    Hopelijk kunnen ze jullie goed helpen!
    Dikke knuf....

4. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

ik snap niet hoe jij je voelt en weet ook niet wat ik moet zeggen maar ik wil je wel een hele dikke knuffel geven!!!

5. walhalla

walhalla Lid

5 jan 2012
    41
    7
    8
    Ik kan me er haast geen voorstelling van maken hoe rot jullie je zullen voelen...Sterkte hoor!

6. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Moeilijk zeg! :( Hier ook hetzelfde verhaal, alleen we zijn al iets verder en krijgen morgen te horen welke behandeling geschikt is. Sterkte met alles!
    Weet je hoe slecht de kwaliteit ed was of heb je geen cijfers gehoord?
    Dikke knuffel!

7. laney

laney Actief lid

2 okt 2009
    335
    72
    28
    Ja we hadden de kwaliteit wel te horen gekregen, maar eerlijk gezegd weet ik ze niet meer. Alleen dat het niet was wat het hoorde te zijn.

Ik had vanmiddag dus dat bloed bij het afvegen en daarna nog een klein beetje en nu alleen wat bruin, maar heel weinig.

Nu maar wachten tot het doorzet.

8. Wat klote zeg, mijn man heeft ook heel slecht zaad. moeten jullie niet iedere 3 maanden zaadonderzoek herhalen dan? dat moesten wij 2x om te kijken of de kwaliteit slecht bleef. toen we voor kid zouden gaan was ik ineens spontaan zwanger geworden van mijn man..
    hopelijk is er nog genoeg mogelijk voor jullie en word je snel zwanger

9. laney

laney Actief lid

2 okt 2009
    335
    72
    28
    Ja hij moet zijn sperma nog een keer inleveren.
    Inmiddels is mijn ongi gestopt.. Beetje raar.

10. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Ja hier ook 1 week tevroeg ongesteld geworden,ik baal hier ook erg van.Ik weet ook niet of het nog wel zal lukken met ons,heb er geen vertrouwen meer in:x:(

Deel Deze Pagina