Ik heb afgelopen woensdag een vage positieve hema-test gedaan. Omdat ik meer zekerheid wilde, heb ik een digitale clearblue gehaald, welke zwanger aangaf. Vervolgens 3 dagen in de wolken geweest, totdat ik vanmorgen nog een hematest deed, waarop een nog vager streepje dan woensdag verscheen, ik twijfel zelfs of er wel een streep stond vanmorgen. Daarna opnieuw een clearblue digitaal, maar tewijl ik de test deed, begon ik bloedstolsels te verliezen. De digitale test heeft niet zwanger aangegeven. Ik heb nu buikrampen en verlies donkere bloedstolsels.... iemand een idee? kan echt alleen maar janken, hoe kan dit nou toch?! (ps afgelopen woe was ook mijn nod)
Meid wat vervelend ik denk dat het helaas is mis gegaan. Je hcg verdubbelt zich dus moet een test steeds positiever gaan aangeven. Ook omdat je nu bloedstolsel aan het verliezen bent klinkt dit niet goed. Je kan nog even langs je huisarts gaan.
ja, ik zou ook even iemand bellen. Misschien een verloskundige bij jou in de buurt? (neem aan dat je nog geen contact hebt gehad met een verloskundige?) Die hebben vast wel een weekend/noodnummer. Of anders de huisartsenpost? He, meid... het klinkt niet echt positief. Maar we hopen natuurlijk op het tegendeel. Sterkte, en bellen he!
ik denk eerlijk gezegt aan een hele vroege miskraam... ik zou wel ff de ha of vk bellen voor de zekerheid...
En Loesje, heb je iemand te pakken gekregen aan de telefoon? Ik vrees ook voor een vroege miskraam. Veel sterkte meid, en laat iets weten als je een vk aan de lijn hebt gehad.
Ik heb gebeld, de arts gaat uit van een miskraam. Maandag naar mijn huisarts voor controle. Ik weet zeker dat het niet meer goed komt, voel me zo leeg en heb sinds een uur een normale bloeding.. Het is helaas niet gelukt. Wat een verdriet, zo vlak na de blijdschap...... Bedankt voor jullie reacties! Liefs Loesje
volgens mij als je eenmaal hcg in je urine hebt duurt het een week of 6 tot na een miskraam voor het uit je urine is hoor.dus er klopt toch iets niet dan?
Zojuist bij de huisarts geweest, ook zij zegt dat het een vroege miskraam is geweest. Ik ben vandaag nog maar een dagje thuis, ben nog best verdrietig. Het feit dat je 3 dagen zoooooo gelukig bent geweest en stiekem al zoveel bedenkt voor na de geboorte van je kindje.... dat doet erg veel pijn. Ik zal nooit meer zo gelukkig kunnen zijn met een positieve zwangerschapstest als vorige week. Vanaf nu gaan we er toch een stuk angstiger in, en dat vind ik zo zonde. Niets aan te doen, vol goede moed verder en m'n verdriet nu lekker toelaten en de ruimte geven. Liefs Loesje
Hoi loesje, Wat erg! het is goed om je verdriet de ruimte te geven. dat moet je zeker doen. ikzelf heb drie weken geleden mijn tweede miskraam gehad en het klopt wat je zegt. de eerste keer ben je het gelukkigste. de tweede keer wordt je zeker terughoudender. het zal nooit meer zo zijn als de eerste keer. we weten dat die eerste drie maanden dat we daar door heen moeten en ik zelf merk dat ik de tweede keer lang niet zo blij was en veel angstiger. Ik wens je heel veel sterkte toe en huil maar lekker uit. liefs sanray