zwanger en slecht voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tweeling, 17 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ik vroeg me af of er nog meer dames zijn die zich helemaal niet goed voelen.

bij mij is het iedere dag weer anders maar heb veel klachten zoals harde buiken en bekkenklachten.
    ook heb ik hier een dreumesje van 1,5 jaar rond lopen die al peuterpubertijd trekjes vertoond.

Af en toe kan ik het allemaal niet meer bijbenen, het huishouden, de kleine, koken, etc etc!
    Voel me soms dan ook zo slecht tegenover mn kleine meid en de beeb in mijn buik!

ik moet nog wel een poosje maar maak me wel eens druk hoe ik dat moet gaan redden allemaal!

Het leek me fijn om misschien met anderen te praten over dit, en hoe je er dan mee omgaat of je hulp krijgt etc.

liefs

2. Guppiebe

Guppiebe Actief lid

10 nov 2008
    119
    0
    16
    Hey Tweeling,

Ik kan niet zeggen dat ik me echt slecht voel (wel gedaan), maar ik ben dan ook best makkelijk qua huishouden... Als ik moet/kan kiezen tussen een wasmand wegstrijken of iets leuks doen dan ga ik dus voor iets leuks.

Ik ben 4 weken geleden erg ziek geweest door een longontsteking, toen ik daarvoor niet meer de hele dag paracetamol hoefde te pakken toen kreeg ik een urineweginfectie welke richting nierbekken aan het "opkruipen" was. Daarvoor vandaag de laatste antibiotica gehad, maar ik denk niet dat het helemaal over is. Vrijdag opnieuw urine in leveren en dan hoor ik het wel. Daarbij ook veel last van mijn bekken (al voor zwangerschap ;) )

Huishouden, was etc blijft hier dus gewoon een beetje liggen. Al doen mijn vriend wat hij kan, en dat is gelukkig al best heel veel.... Maar om te zorgen dat hij in Maart (20 mrt uitgerekend) wat meer vrije tijd heeft is hij aan het versnellen met
    zijn opleiding (welke hij moet doen voor werk)

Ik heb dan wel het voordeel dat dit mijn eerste kindje is... Hoef dus niet achter een andere dreumes aan te rennen...

Als ik zou willen denk ik dat ik zo hulptroepen van mijn moeder, schoonmoeder en schoonzusje zou hebben maar ik vind het prettiger om dat niet te vragen. Ze hebben het al wel heel vaak aangeboden...

Dus, hoe ik er mee omga: Ik doe waar ik zin in heb (klinkt erg egoistisch) hahaha. De ene keer zal dat de was zijn, en de andere keer een verwenmiddag bij de kapper ofzo...! Huishouden komt wel goed, heeft geen hoge prio.

(Pfff, heel verhaal geworden hahaha!)

;)

Deel Deze Pagina