Om me heen hoor ik veel verhalen van mensen die na een miskraam verrassend snel weer zwanger waren. Mijn miskraam is pas twee weken geleden, ik ben heel nieuwsgierig ben naar de uitslag van deze poll
Hoi , Ik ben na mijn 1e mk na 1 ronde te hebben afgewacht gelijk daarna weer zwanger geworden en nu na mijn 2e mk zit ik in ronde 4
nou ik heb geen suc6 verhalen na eerste mk duurde het 12 maanden en na de 2 mk 14 maanden nu zitten we weer 2 mnd na mk
Hoi, Ik heb in oktober een MK gehad. Ik was sinds vorige week in afwachting van mijn menstruatie, ben nu 5 dagen overtijd en heb maar een test gedaan. Ik ben zwanger! Dus binnen 3 maanden ben ik opnieuw zwanger geraakt. Ik geloof het nog steeds niet, omdat ik zo in de veronderstelling was dat ik NIET zwanger was en dat ik ongesteld moest worden. Die maar niet kwam
Het zwanger worden is hier niet echt het probleem, want ik ben tot nu altijd in de 1e of 2e ronde na een mk weer zwanger geworden. Het zwanger blijven is helaas een ander verhaal
trees als ze daar nou eens iets voor hadden he helaas het zwanger worden gaat hier ook niet van een lije dakje
Helaas, ben er net achter gekomen dat ik bij de groep mensen hoor die er langer dan 3 maanden over doen...
Hoi Senna, Heb je al getest? Ik was vandaag ook 5 dagen overtijd, heb vandaag getest en deze was positief... Misschien bij jou ook wel.. Ik hoop het voor je
ik heb sept 2007 een miskraam gehad en in dec 2007/jan 2008 was ik zwanger en inmiddels bevallen van onze mooie dochter Jenna
Hier helaas ook geen succes verhaal juni een miskraam en nu nog niet zwanger! Vind het ook vreselijk.. 26 december was ik anders uitgeteld geweest en ik had zo gehoopt om zwanger te zijn maar helaas. Ik denk nu ook steeds dat er iets gebeurd is tijdens de curretage.. klinkt stom misschien maar je gaat overal aan twijfelen! Heb vandaag ook echt zo'n klote dag.. was een dag overtijd maar toch vanmorgen ongesteld geworden.. brrr ff een dip!
Ik vind het zo vreselijk voor jullie dat het zwanger worden bij jullie ook nog zo moeilijk gaat. Alsof het allemaal niet erg genoeg is om herhaalde miskramen te krijgen Ik heb het zelf soms al zo moeilijk en het moet voor jullie nog vele malen erger zijn. Echt als ik ooit het wondermiddel vind, krijg je het direct van me! Wat wordt jullie geduld toch op d eprofe gesteld. Een grote digitale knuffel van me.
hier wel een 'succesverhaal' (als je dat zo wilt noemen. vind het een rare term voor zoiets; net alsof ik het zelf in de hand heb wanneer ik zwanger wordt? niet dus!): ik ben in de tweede ronde na 16 jaar pilgebruik zwanger geraakt. helaas werd dat een vmk. toen heb ik een (lange) cyclus gehad, en de volgende ronde bleef mijn ongesteldheid weer uit: zwanger! en dat gata nu gelukkig prima. dus: wij hadden supermazzel omdat het allemaal snel en relatief soepel (behalve die ene vmk dan, dat was écht naar, maar maken HEEL veel vrouwen mee) verlopen is.
ik heb toenmijn zoontje 2 maanden was een miskraamgehad het vruchtje was ongevere 7 weken en ben nu veel misselijk en moe mischien is het nu iopnieuw raak en blijft het nu wel zitten
ik heb vorig jaar augustus 2007 een ma gehad.helaas nog steeds niet zwanger dus hier ook helaas geen succesverhaal.
Hier zat er tussen alle miskramens teeds een jaar tijd. Eerst duurde het al 3 jaar voor ik uberhaupt zwanger raakte en toen dus mk jaar ertussen mk jaar ertussen mk 9mnd ertussen en zwanger en 9mnd later bevallen
Hoorde van iedereen dat ze bijna meteen na hun miskraam weer zwanger waren. Maar helaas is dat bij mij niet het geval. In juli een miskraam gehad en nog steeds niet opnieuw zwanger