hoi hoi ik heb nu 2x de prikpil laten zetten nu heb ik vorige maand alleen maar 1 dag bruin verlies gehad en veel pijn onderin mijn buik nu ben ik al 4 dagen over tijd en heb ik vorige week en van de week ook weer van die vage buikpijnen gehad en ben erg moe kan het zijn na 2x prikken dat ik al helemaal niet meer ongesteld wordt? ik moet helaas wachten tot deze is uitgewerkt nog een maand dus ha dzoveel jeuk wat kon zijn dat ik allergies was voor de prikpil heb maar 3 dagen die medicijnen geslikt en de jeuk is ook weg dat kan toch niet als die hormonen nog in mijn lijf zitten van die pil dat de jeuk nu ook weg is als ik echt allergies zou zijn zou ik me toch nog steeds helemaal kapot krabben? groetjes marline
Marline, ik ben na mijn eerste prikpilinjectie nooit meer ongesteld geworden daarna en heb de prikpil 6 jaar gebruikt. Wat betreft je vraag over je allergische reactie en de jeuk, die kan ik niet voor je beantwoorden, maar misschien werken die pillen die je er voor gekregen hebt tijdelijk?
ook i8k ben niet meer ongesteld geweest na de eerste prik,heb soms ook buikpijn maar dat is gauw verdwenen. en de jeuk dat weet ik niet marline