Hoi iedereen, Nou ik laatst nog zeggen dat ik zelf geschop had gevoeld maar mijn vriend nog niet, en in gedachte houden dat het pas zou kunnen bij 24 weken... Wat denk je. Van het weekend heeft hij het ook gevoeld en goed ook. Ik voelde het eerst en vond dat hij hard schopte, mijn vriend legde zijn hand op mijn buik en ja hoor nog twee keer geschopt en vanacht weer! Voel het nu zelf ook zo duidelijk Zegt dus kennelijk niet veel als je placenta voor ligt (zoals bij mij)
Leuk hè! Ik voel frummeltje nu ook elke dag en mijn vriend heeft hem ook voor het eerst gevoeld dit weekend Laatst werd ik zelfs 's nachts wakker omdat hij zo hard aan het trappen was
Ha meiden, Kwilde juist hier wat over vragen.. Vanaf welke week zien jullie de baby ook echt aan de buitenkant trappen? Ik ben vandaag 26 weken en zie nog steeds helemaal niks! Ook mijn man voel niks.. Als ik mn hand op mn buik leg voel ik ook bijna geen trappen, terwijl ik wel steeds die kleine klopjes voel! Dus de baby trapt wel! Wie kan mij hier antwoord opgeven? Gr Jannn
Ik nog niet want ik zie nog niks aan de buitenkant. Maar bij mij zijn het wel duidelijk schopjes en plopjes meer. Ik voel echt als hij zijn voet tegen me buik aan schopt. Ik zal het aangegeven als ik het wel zie
hoi tonneke, leuk gevoel is dat he. ook wij voelen het al uitstekend, en ook ik heb mijn placenta aan de voorkant wilt dus helemaal niks zeggen, groeten koos
Hai Meiden, Bij mij is het juist andersom.. ik voelde hem al vanaf 18 weken duidelijk en vanaf 20 zag je het volgens mij ook een beetje. Maar sinds een week voel ik hem veel zachter, maar zie ik me buik wel echt goed heen en weer gaan Me placenta ligt achter. Ik vind dat maar vreemd!
Mijn placenta lag ook ervoor, maar ik voelde toch echt de eerste kriebels al met 16 weken, bubbels met 18 weken en schoppen rond 20/21 weken.
Ooooh en ik had me er met mijn voorliggende placenta al min of meer op ingesteld dat het nog weken en weken zou gaan duren voordat ik echt wat zou gaan voelen! Dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn? Sinds deze week heb ik wel meer en meer een beetje een "onrustig" gevoel in mijn buik, een sterk energie-achtig gevoel zeg maar. Heel soms voel ik ook aan een kant een drukgevoel. Ik weet het niet goed te plaatsen, kan net zo goed een mini-hard-buikje zijn, toch? Ik verheug me er zo erg op om die kleine trappelaar echt te voelen; op de echo's is het vreselijk druk bezig! Liefs Monique
heey meiden ik voelde het rond 16 weken en sinds week 24 is het ook echt goed aan de buiten kant te zien mijn placenta ligt rechts naar achteren het is echt super he dat geschop ik vind het heerlijk zoveel contakt met de kleine het is nu echt van jou straks kan iedereen contakt hebben met de kleine maar nu is het echt mamma's tijd samen heerlijk! ik geniet er echt van liefs
mijn vriend legde gisteren zijn hand op mijn buik en had het gevoel alsof iets hem aan het krabbelen was.. herkend iemand dit? Volgens mij wordt ie gewoon gek zelf voel ik af en toe plopjes, nu paar keer een duwtje, meestal alsof iets aan de binnenkant van je buik streelt.. groetjes!