vluchttas inpakken.. pfffff

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Annemarie76, 3 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik zou net de vluchttas inpakken..
    Maar bedacht me dat ik toch moeilijk spul er in kan doen dat ik nu gewoon gebruiken moet.. Dan bedoel ik vooral een broek voor de terug reis..
    Ik moet iedere dag wel een schone broek aan doen, en heb er eigenlijk maar 3 die me goed zitten en bij dit weer passen..

Moet ik die broek dan toch maar op t "en nu moeten we de tas meenemen"-moment aan laten komen, of heeft iemand een tip waar ik zelf nog even niet aan had gedacht?

2. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Ik doe dat bj sommige dingen wel, op laatste moment meegrijpen zeg maar. Bv bril (gebruik ik 'savonds als ik geen lenzen inheb) Ik kan die echt nog niet inpakken nu, dus die grijp ik op laatst wel mee. (Of laat ik mn mannetje meegrijpen, hihi)
    En broek voor terugweg, ehm ik heb en broek gepakt die ik niet veel gebruik. Dan maar iets minder charmant terug naar huis ;)

3. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Gewoon op je tas een lijstje leggen van al die laatste minuut dingen... als je dan bijna opweg gaat kan iemand ze nog ff gauw bij elkaar zoeken.

4. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Inderdaad, zo doe ik het ook. De meeste dingen kunnen er in, maar inderdaad een bril of een bepaald shirt wat ik nu nog draag, dat kan er nog niet in.

Ik ben trouwens nog niet begonnen hoor, haha. Maar het plan ligt er ;)

5. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Ik heb inderdaad ook op de tas nog een briefje gelegd met de spullen die ik er op het laatste moment nog even in moet doen, kan ik in ieder geval niets vergeten.

6. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik heb ook mijn tas maar voor de helft gevuld. Ik zie het wel als het zover mocht komen. Ik heb wel twee badjassen dus ik kan er vast één inpakken. Dan heb ik sowieso iets om aan te trekken voor de terugreis :D.

7. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    De tip van een briefje erop met wat er in moet vind ik een goede!! thnx!!!

8. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Maar hoe herinner je jezelf eraan dat je dat briefje klaar moet leggen.....? ;) :D

(sorry, beetje melig)

9. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik denk dat ik dat meteen maar ga doen..

lekker groot uitgeprint.. hahahahaha

10. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Enneh... geef je vent een kopie, met even grote letters!

11. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Ik heb gewoon een trainingspak/jogging voor de terugweg. Mensen die je dan waarschijnlijk zien zijn toch maar familie.

12. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    @ DVS: dat lijkt me een heel goed plan! Een pyjamabroek of joggingbroek zit volgens mij het lekkerste als je van de voordeur van het ziekenhuis naar de auto moet hobbelen en van de auto naar de voordeur van je huis. Ik stop er tegen die tijd een lekkere stretchy joggingbroek in :D

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Oh ja, goed dat je er over begint. Ik heb namelijk ook geen kleding voor terug in mijn tas gestopt, omdat ik al niet zoveel heb en dat nu dus nodig heb. Maar goed, ik gooi er wel een joggingbroek in met een groot shirt ofzo. Ga er toch niet mee lopen paraderen, van het ziekenhuis naar de auto en hops je huis in.

14. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    joggingbroek.. check!

Zat met hetzelfde probleem.. heb ook niet veel meer wat lekker zit.. Maar volgens mij zit alles er nu wel in.. en anders rijdt die vent van mij maar terug!

bedankt voor de tips!

15. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Dat brief idee is een topper.
    Ik heb idd al wel het een en ander ingepakt maar toiletspullen enzo nog niet.
    Oh ja en een tshirt om in te bevallen :p

16. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik heb extra bijgekocht..
    Ook lekkere broekjes en shirts (uitverkoop bij HEMA), ik trek ze nu bijv. ook aan, maar heb er een aantal ingeslagen dus heb een setje dat in mijn vluchtkoffer kan!

En toiletartikelen zoals shampoo, deo, douchecreme.. dat koop ik allemaal in mini variant.
    Slippers/pantoffels koop ik ook bij voor in mijn vluchtkoffer.

Kan allemaal heel goedkoop, vooral met de Sale nu (en heb ik tenminste een excuus om te shoppen :p )

Dan heb ik hem tenminste klaarstaan en hoef ik niet op het laatste moment eraan te denken.
    Denk dat wij het zeker vergeten! Allebei warhoofden..

17. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Lijkt mij ook. Denk niet dat als je net bevallen bent je zin hebt in een spijkerbroek. Wordt al kriebelig als ik eraan denk, dat knellende enz. Ik hou het ook lekker simpel voor idd. het hobbelen naar de auto. Daarna ga je denk ik toch je bed in.

18. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Ik heb een nieuwe comfortabele outfit gekocht alvast :p
    Dat stop ik er tegen die tijd wel in..

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    o das waar ook! moet nog kleding in de vluchttas doen voor de terugweg haha. helemaal vergeten! past er straks allemaal niet eens meer in joh, heb het in de luiertas gedaan

ik moet niet vergeten flesje en voeding mee te nemen!
    meteen ff doen voor ik het weer vergeet

20. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik heb een paar nieuwe t-shirts gekocht voor in het ziekenhuis en voor de terugweg 2 joggingbroeken. :)

Deel Deze Pagina