weeen gehad!!!

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by nedjla, Oct 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    hoi
    ik heb nog wat vraagjes ik ben 23 weken zwanger en zondag op maandag nacht heb ik om de 5 minuten harde pijnelijke buiken die ook echt zeer deden dat ik niet kon liggen van de pijn dus in de morgen was het nog niet over heb ik de vk gebelt die is gekomen en had ze gevoelt ik had gelukig geen ontsluiting maar me baarmoedermond was wel wat verstreken en in getroken nu ben ik dan door gestuurt naar het ziekenhuis en hebben ze geken voor ontsluiting en voor vruchtwater verlies maar dat had ik niet maar me buik bleef wel onrustig ze hebben me niet aan de monitor gelegt om te kijken hoe onrustig me buik is en moet ik me dan ook erg rustig houden maar op somige momenten heb ik echt het gevoel van het komt weer terug wat is u advies ja rust houden maar dat doe ik ook maar heb ik nu kans op een vroege bevaling want ik maak me best zorgen nu want het kindje mag nog lang niet komen

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

ik snap dat je je zorgen maakt. Gelukkig heb je nog geen ontsluiting. Hebben ze je gecontroleerd op blaasontsteking?
    Het feit dat je baarmoedermond is verstreken zegt niet zoveel omdat je al eerder kinderen hebt gekregen en dat kan een normale bevinding zijn voor iemand die al vaker is bevallen. De kans op een vroege bevalling is klein.

Mirjam

3. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    maar ik heb nu nog steets rug pijn en in me benen en buikpijn als ik al wat stappen zet wordt het erger en ben ontzettent moe urine is na gekeken en was geen blaasonsteking

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

neem dan nog eens contact op met je eigen arts of verloskundige.

Mirjam

5. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    dankje wel voor je je reacties en als het morgen nog niet gaat zal ik nog is bellen

Share This Page