Wat kan dit zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sabineramp, 17 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabineramp

17 feb 2008
    46
    0
    0
    kudelstaart
    Ik heb 2 november mijn ontrekkingsbloeding gehad in de stopweek van de pil, en omdat ik ziek was toen ik weer moest beginnen heb ik de 1e 4 pillen van de strip niet binnen gehouden. En omdat mijn vriend en iklater die week wel sex hebben gehad en dat dus niet veilig geweest is hebben we besloten helemaal te stoppen met de pil en voor een 2e kindje te gaan.

Nu is het zo dat ik vandaag inene wat bloedverlies heb, het is niet veel en alleen bij het afvegen, niks in het inlegkruisje ofzo. Ook heb ik de hele dag al een soort constant spierpijn gevoel in mijn onderbuik, bij ik denk mijn baarmoeder. Nu vroeg ik me af wat dit zijn kan, een innesteling, ovulatie, of een echte menstruatie? Al voeld het voor mij niet als een aankomende menstruatie, dan heb ik namelijk echt flinke buikkrampen, vaak hoofdpijn en trek in chocola enzo, en dat heb ik nu dus totaal niet.
    Zijn er meiden die deze dingen herkennen of misschien weten wat dit zijn kan?

Bij de 1e ben ikdoor de pil heen zwanger geworden, dus ik weet niet of ik dit bij mijn dochter ook gehad heb omdat ik er toen niet mee bezig was verder.

2. Alita

Alita Niet meer actief

ik denk eerder dat je lichaam in de war is eigenlijk...maar eigenlijk zou je dus in de week van 9 nov weer begonnen zijn met de pil?

3. sabineramp

17 feb 2008
    46
    0
    0
    kudelstaart
    Ik had op 6 november moeten beginen met de pil, maar heb hem dus 6,7,8 en 9 november niet binnen gehouden omdat ik ziek was. Ik heb 29 oktober mijn laatste pil ingenomen van de oudestrip en toen 'ongesteld' geworden.

4. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Moeilijk altijd om te zeggen. Ik denk eigenlijk elke maand dat ik zwanger ben :D......Ik krijg altijd het mooie advies van alle dames hier...Wachten tot je NOD en dan testen. Ik kan je geen beter advies geven en dat wachten duurt zo langggg.

Sterkte en veel succes

5. Alita

Alita Niet meer actief

nou je hebt net je vruchtbare dagen gehad dan, toch? Even kijken je krijgt een eisprong 14 dagen voor je menstruatie, die zou bij jou dan op 26 nov weer moeten beginnen toch en 14 dagen ervoor is dan vanaf 9 nov je vruchtbaarste dagen!!! Aangezien je geen een pi hebt binnegehouden kan het zijn dat je gelijk een eisprong hebt gehad dus als ik het allemaal goed heb berekend zou je zwanger kunnen zijn!!!
    En inderdaad kan het een eventuele innesteling zijn..jeetje
    Ik zou echt geen pil meer slikken en even afwachten, niet?

6. sabineramp

17 feb 2008
    46
    0
    0
    kudelstaart
    Dat zou wel heel mooi zijn als dat zo was! En ik heb sinds gisterenavond ook geen drukkend/spierpijnachtig gevoel meer in mijn onderbuik, en vandaag heb ik alleen af en toe nog maar wat oud bruinig bloed bij het afvegen,dus ik hoop dan echt maar dat het een innestelingsbloeding geweest is.
    En ik neem zeker geen pillen meer in, ook al niet meer gedaan omdat we voor een 2e gaan.

7. mamabart

mamabart Lid

18 nov 2009
    8
    0
    0
    post bezorgster
    NULL
    hoi sabineramp
    ik lees net je verhaaltje,ik ben bezig voor een 2de,en heb nu een week voor ik normaal ong. moet worden , bloed verlies niet veel en meer bruin en ook net al jij alleen als je veegt
    ik slik geen pil ( spiraaltje is verwijderd een maand geleden)
    voel me wel moe en af en toe steekjes en krampjes onder in de buik, ook ik zou het niet met zeker heid durven zeggen, ik zou nog even wachten en dan een test doen,
    sterkte en hopelijk zijn we beide straks wel zwanger

Deel Deze Pagina