spruw

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Chloe, 17 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Jeeeej!! Mn kleintje is van z'n spruw af! haha, en dat door er helemaal niets aan te doen ;)

Hij had, sinds dat ie ong een maand was spruw, maar we hadden er beiden geen last van.. Yestin dronk er niet minder om, liet niet los en zoog net zo hard op zijn speentje en handjes als anders dus het deed hem geen zeer, en ik merkte er ook niets van met mn borsten..

Maarja spruw is spruw, dus we hebben wel medicijnen voorgeschreven gekregen en dat ook gebruikt..
    Alleen kreeg hij daarvan ontzettende darmkrampjes, en de spruw werd er niet het kleinste beetje minder om..
    Ik had eigenlijk zoiets dat ik niet nog een kuur wou, want van de spruw had ie geen last en van de medicijnen duidelijk wel..

Ik op internet afzoeken naar tips, nou letten we altijd al erg goed op hygiene, maar mn bh's in de kookwas (?!?!) dan lijkt me er niet heel veel van overblijven haha... Maar toch, tepels laten drogen aan de lucht, zn speen twee keer per dag uitkoken, etc etc, we waren er best wel mee bezig..
    Toen zeiden ze op het CB dat we toch maar bij de dokter nog een keer medicijnen moesten vragen, want niets doen was ook zo.. Niets doen ;)

Wij weer naar de dokter vragen of ze ook andere medicijnen hadden voor spruw, maar dit was het enige voor baby's jonger dan vier maanden.. Weer met dezelfde kuur naar huis gestuurd, en weer hielp het niet en kreeg hij er alleen maar krampjes van.. Wel een stuk minder als de eerste keer gelukkig..

Ik was er echt een beetje klaar mee, had op internet gelezen dat sommige kinderen zes of zeven kuren nodig hadden voordat het weg ging, omdat spruw zo hardnekkig kan zijn, nou dat ging ik Yes toch echt niet aandoen aangezien hij geen last had van de spruw.
    ik ondertussen nog wel gekeken of er nog homeopatische middeltjes waren, maar toen leek het al iets minder te worden.
    dus we hebben er even niets aan gedaan en het even aangekeken en ja hoor, het werd echt minder! :) eerst was het een witte plakaat op zn tong, en nu werd het langzaam meer een lichte witte waas..
    ik durfde het eerst nog niet helemaal te geloven, maar vannochtend goed zn mondje geinspecteerd en ja hoor!!!! die rot spruw is echt verdwenen!! helemaal uit zichzelf!
    ik blij mn vriend opgebeld, maar die had zoiets van ach zo erg was het toch niet, je merkte niet eens dat ie het had;)

maar toch, elke keer dat ie vandaag naar me lacht denk ik: ahhh wat heb je toch een prachtig roze tongetje :D

2. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    fijn zeg dat hij het niet meer heeft! mijn dochter heeft het ook heel lang gehad en het was hier ook heeeeel hardnekkig:x

3. Chloe

Chloe Fanatiek lid

ik ben er ook echt blij mee! Had nooit durven dromen dat het vanzelf weg zou gaan!

Deel Deze Pagina