hoi hoi, Ik heb hele rare buikpijn. :x Het begon gisteravond zo rond een uur of 6. Het zit ter hoogte van me navel soms steekt het een beetje onderin Ik kon gisteravond amper rechtop lopen van de pijn en in bed omdraaien deed ook pijn. Weet iemand wat dit kan zijn?? Als ik gewoon rustig zit heb ik geen last. Kan dit met innesteling te maken hebben of heb ik wat anders
had zelf natuurlijk al gegoogled en kreeg de ergste dingen ervoor zoals blindedarmontsteking, performatie van de maag Maar dan moet ik volgens mij echt enorm buikpijn hebben en niet alleen als ik beweeg. Ik had voor me miskraam ook erg last van me darmen maar toen was het echt krampen nu is het gewoon pijn.
Kan het je eisprong zijn? Ik voel dat n.l. tijdens mijn eisprong. Maar voor jou misschien te laat aan je banner te zien?
nee me eisprong heb ik al gehad dan heb ik ook lager pijn het zit nu echt rond me navel. Voornamlijk als ik beweeg heb ik pijn. zoals opstaan lopen enz. met zitten valt het wel mee beetje zeurderig maar verder niet misselijk ofzo.
Ik had vorig jaar ook een blindedarmontsteking. Het begon als misselijkheid. Toen pijn onder mn ribben wat langzaamaan doorging naar beneden rechts en midden onder.. en al pijnlijker werd. Ik kon nog wel lopen etc.
heb ik ook al eens een paar keer gehad,was toen niet zwanger denk dat het gewoon iets met je buikspieren is ofzo...beetje spierpijn of je darmen maar ik duim en hoop wel met je mee dat ik het mis heb hihi veel succes meid groetjes
ja het voelt als spierpijn aan je darmen Anders ga ik morgen maar even naar ha. Vind het ook niet nodig om de huisartsenpost op te bellen.
bij mij was het mijn blindedarm doen ik dit had. Ik hoop dat het niets is en dat je over 6 dagen een mooie test hebt.
de pijn is nu wel wat minder heb ff lekker 2 uurtjes geslapen Hoop echt niet dat het mijn blindedarm is.