Jeuk aan borsten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lieke23, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Hoi meiden,

Even een vraag:

Hebben jullie in de prille zwangerschap ook last gehad of heb je nu last van jeuk aan je borsten?
    Zoiezo zijn ze hard en pijnlijk, maar die jeuk is echt nog het ergste denk ik.
    Vooral als ik dan aan het werk ben, drama!
    Is dit herkenbaar? en zo ja, wat doen jullie eraan? Ik smeer ze nu in met olie, maar dat helpt niet!
    Heb al bekeken of het aan mn wasmiddel lag, maar heb meerdere uitgetest, maar bij alles blijft de jeuk!

Groetjes Norah

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik heb het vooral deze laatste weken.
    en als je dan wilt krabben of wrijven dan zijn ze heel gevoelig ;)

ik denk dat het er gewoon bijhoort

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oohh daar heb ik ook last vann echt irritant jaa en je kunt niet overal staan gaan jeuken aan je borsten :D:D

4. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Oh vervelend!!
    Heb het ook gehad de eerste 12 weken.
    Ik smeerde ze altijd in met een vette creme, zoals borstencreme van Zwitsal, dat hielp op zich wel omdat ze dan vettig zijn had ik het idee.

Gelukkig is het hier alweer lange tijd weg en dat hoop ik zo te houden :d

Sterkte meid!

5. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb het ook gehad ja! Was alweer vergeten. Ik had het idee dat het kwam door het groeien van mn borsten. Die zijn namelijk enorm gegroeid. Heb er nu minder last van, maar mijn tepels zijn nu heel hard en er loopt af en toe melk uit?!
    Effe doorbijten denk ik

6. corrientjuh

23 jun 2010
    93
    0
    0
    Justitie
    Zuid Holland- Westland
    Bij mijn dochter had ik ook last van giga jeukende borsten. Ik smeerde toen een creme die je ook kunt gebruiken als je waterpokken hebt. Werkte bij mij prima! Jeuk ging niet helemaal weg, maar was prima te doen mbv die creme.

Deel Deze Pagina