Hoe snel zwangerschapssymptonen voelen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kelly001, 8 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #1 kelly001, 8 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2011
    Ik ben 2dagen na nod gelijk begonnen met elke dag klussen en nu heb ik afgelopen vrijdag ovulatie gehad, maar sinds van middag voel ik me beetje misselijk heel erg jeukende borsten en ben ik snel geiriteerd ik lijk wel een klein kind mijn man hoeft iets te zeggen en ik begin gelijk te huilen, en heb net en slok koffie op en een boterham met hagelslag normaal vind ik het zo erg lekker en nu vind ik het niet zo lekker smaken en heb ik een soort gekke smaak in mijn mond het lijkt wel een ijzer smaak. en ben erg ongeduldig geworden, en moet wel heel vaak gaan plassen, heel de dag ging het goed het begon vanmiddag rond half5. behalve de gevoelige borsten had ik al sinds zondag. :( mijn nod is 17maart.

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik denk wel dat het heel vroeg is voor deze verschijnselen.. MAar je weet nooit!
    Enige wat je kunt doen is afwachten tot je nod....

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    zo snel kan je nog geen klachten hebben... sorry.

4. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    weet maar nooit, ei kan ook eerder zijn geweest dan ze denkt.

zal voor je duimen meid!

5. zusteryvonne

zusteryvonne Actief lid

9 mrt 2011
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, zelf heb ik ook rond de eisprong elke dag geklust, en sinds die tijd een zeurende pijn in de mijn buik. Heb nooit last van mijn eisprong of zo iets dergelijks. Is gewoon veel gaande daar onder in die buik. Denk dat die zaadjes en eitjes aan het spelen zijn ofzo.

Deel Deze Pagina