Hallo dames, Gisteren avond heb ik ineens een paar uur last gehad van menstruatiepijn, laat op de avond had ik ineens wat bruinverlies. Moet ik dit nu tellen als dag 1? Die gaat toch pas in als je helderrood verlies hebt? Zou het een innesteling kunnen zijn? Of heb je dan langer "pijn"? Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
ongiedag 1 is inderdaad pas bij helderrood bloedverlies... dit bruinverlies kan van een innesteling zijn, maar ook een aankomende ongie... ik hoop natuurlijk het eerste...
Hoi Surf, Dankjewel voor je reactie. Wanneer zou ik dan een test kunnen doen om het zeker te weten? Heb nog steeds geen helderrood verlies en krampen zijn zo goed als over...weet het ook even niet. het zou mijn eerste eigen ongi worden sinds januari. Zou ik ook al blij mee zijn.
Zo kwam mijn onig altijd op gang, maar heb het met mijn laatste zwangerschap ook gehad, zelfs met helderrood en bruin lijkend op een lichte ongi , dus zal even afwachten zijn......maar als ik dan kijk naar je geschiedenis gok ik eerder op een ongi......
Welke dag zit je nu van je cyclus? Weet je wanneer je eisprong is geweest? Je kan ongeveer 12 dagen na je ei wel testen. Of 2 dagen voornod. Sommigmen testen al eerder sommigen later. Als je geen idee hebt zou ik gewoon een testje proberen en bij Nega en geen ongie over 3-4 dagen weer een keertje.
Nou, ik denk dat ik mijn eerste echte eigen ongi mag vieren! Verlies vanaf vanochtend helderrood bloed. Ben er zo blij mee! Nu kan ik ook gaan tellen. Jeeeej! Ik heb nu geteld vanaf dag 1 van mijn "Primolut" bloeding. Op dag 29 dus mijn eigen bloeding, is best netjes denk ik.
Het valt mij vandaag op dat het al bijna over is. Weet iemand of dat erg is? De vorige keer (29 dagen geleden) verloor ik ook zo weinig bloed. Wil dit zeggen dat er nog maar heel weinig bms wordt opgebouwd en afgestoten? Moet dat ook op gang komen na een paar keer? Hoe lang duurde dat bij jullie?