Toch testen of is het echt een menstruatie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ChantalChannie, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal,

Ik zit in dubio....

Na 2dgn overtijd te zijn, leek ik zaterdag toch ongesteld te worden.
    Eerst bruinverlies dus ik hield nog hoop, maar tegen eind vd middag zat er ook rood bloed bij en slijm.

Nu is het al praktisch over.
    Al met al ben ik zo'n 3 dgn ongesteld geweest. En het was ook minder dan ik gewend ben ( maar niet zo weinig dat je het met een inlegkruisje afkan).
    Normaal ben ik wel 5-7 dgn ongesteld en heftiger met allerlei menstruatiepijntjes erbij, die ik overigens nu ook niet echt heb gehad.

Ik blijf dus twijfelen....
    Heb ik reden om te twijfelen?

Ik lees graag jullie ervaringen als jullie die willen delen :)

2. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hoi,

Ik heb vorige week een soort gelijke situatie meegemaakt. Ik had vanochtend onderstaande bericht opgezet en nog geen reacties vernomen. Ik ga voor de zekerheid eind deze week weer testen.

Veel succes!

Groetjes,
    -------------------------------------------------------
    Hallo dames,

Ik ben nieuw hier en hoop dat er dames zijn die hier meer vanaf weten of ervaring mee hebben.
    Ik was vorige week dinsdag 4 dagen overtijd, toen ik opeens dacht mijn menstruatie toch nog te krijgen. Bloeding was uiteindelijk veel minder en duurde 2 dagen. Mijn menstruaties zijn normaal ook niet zo zwaar en duren meestal hooguit 4 dagen. Ik vraag mij nu af of het pseudo menstruatie kan geweest zijn of niet? :(
    Vooral ook omdat mijn borsten nog steeds licht opgezwollen en gevoelig zijn. Heb ook minder energie dan normaal.

Afgelopen zaterdag ZW-test (KV 2 voor 5 euro) was heel licht positief, maar zondag alweer duidelijk negatief.

Groetjes,

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hallo, ik denk beiden dat je echt ongesteld was. Maar we zijn hier allemaal maar leken, dus ik zou gewoon een testje doen als je twijfelt. Of even je temperatuur opmeten. Dan komt er volgende week of de week erna misschien een eisprong aan en weet je ook geneog.

Deel Deze Pagina