2 jaar bezig om onze 2e kindewens te verwezelijken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door debgirl1984, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debgirl1984

debgirl1984 Nieuw lid

9 mei 2012
    2
    0
    0
    Verzorgend IG/ Evver
    Overijsel
    Beste Lezers

Ik wil me even voorstellen,
    Ik ben Deborah 27 jaar en moeder van een dochter van bijna 3 en verloofde van mijn vriend 32 jaar.
    Ik ben in april 2010 gestopt met de pil om onze 2e kinderwens te verwezelijken.
    Omdat de zwangerschap van onze dochter 17 maanden duurde en uiteindelijk spontaan ontstaan is nadat we net op het punt stonden om een behandeling te starten besloten we toen onze dochter bijna 1 was te stoppen met de pil.
    Nu zijn we 2 jaar verder en inmiddels in een 3e ziekenhuis beland in Groningen, zelf wonen we in Overijsel.
    Na al heel wat onderzoeken en een meerdere clomid behandelingen te hebben gehad moet ik mezelf nu gaan injecteren en op en neer naar het ziekenhuis om de rijping van de eiblaasjes te monitoren.
    Ik ben zelf verzorgende ig en heb geen problemen om anderen te injecteren maar mezelf vind ik toch heel spannend.
    Wie heeft hier ervaring mee?

Groetjes Deborah

2. fatima26

fatima26 Lid

25 mrt 2012
    94
    0
    0
    mijn geliefde
    huisje
    ik niet, maar hoop voor jou dat het lukt

gr

3. debgirl1984

debgirl1984 Nieuw lid

9 mei 2012
    2
    0
    0
    Verzorgend IG/ Evver
    Overijsel
    Dank je

4. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    ik ben ook verzorgende ig en vind injecteren ook niet erg,ik moet mezelf injecteren voor migraine aanvallen(wel ff wat anders maar gaat om t zelf spuiten) en dat vind ik ook doodeng dus kan me voorstellen dat je jezelf spuiten moeilijk vind
    mss helpt t om in gedachten te houden dat t voor een goed doel is
    ik wil je in ieder geval heel veel succes en sterkte wensen

5. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hoi Debgirl!

Ik spuit vanaf februari ook en ik moet zeggen het valt mij reuze mee.. we hebben bij vruchtbaarheidsbehandelingen het forum: Wie begint er januar 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten. Als je wilt kom je daar toch gezellig meekletsen.. er zijn al erg veel meiden uit dit forum zwanger geraakt.. hopelijk mag het bij jou ook zo zijn!

Succes!

6. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb er helemaal geen moeite mee om te spuiten. Ik vind het meer een gefrunnik om alle vloeistof in de spuit te krijgen dan om de spuit in mijn buik te zetten. Veel succes!

Deel Deze Pagina