wat kan dit zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Happy1980, 11 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Ik heb even een vraag.

Op woensdag 2 januari had ik een positieve ovulatie test. Knal positief, controle streepje was donkerder dan de teststreep.

Gisteravond om 22 uur bij het afvegen wat rood bloed verlies, dus dacht oh misschien innesteling. Maar vandaag is het weer meer geworden. Het is echt wel redelijk wat bloed moet ik zeggen. Niet zoveel als wat voor mij normaal is, maar moet wel echt maandverband gebruiken.

Ik zat toen dus op dag 25 en pas dag 8 na positive ovu test.
    Ik heb dit nog nooit gehad de afgelopen 2 jaar dat we bezig zijn met zwanger worden. Ik heb wel een korte LF van 10 tot 12 dagen maar nooit korter dan 10 dagen.
    Wat ook raar is, is dat ik normaal altijd pijnlijke borsten heb 4 dagen voor ik ongesteld moet worden. Maar die heb ik ook niet. En ook niet gehad.

Eigenlijk zouden wij de komende ronde gaan starten met getimuleerde IUI, maar durf nu eigenlijk niet echt te starten met de hormonen.
    Had het ziekenhuis al gebeld en die zeggen ook dat het wel erg vroeg is om ongetseld te worden.

Wat denken jullie, iemand ervaring met dit?

2. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ik kan je helaas geen antwoord geven.

Ik hoop voor je dat het een innesteling is.

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Als ik het zo lees ben je helaas ongi geworden meis . rood is toch echt ongi . Kan er niks anders van maken voor je sorry .

Deel Deze Pagina