cervixslijm??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kwebbel1984, 10 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Onlangs heb ik een mk gehad. Ik weet niet precies wanneer maar volgens de vk kan het zijn dat de bloeding van vorige week al mijn nieuwe ongie was. Nu heb ik vanmiddag geklust met m'n vriend. Hij kwam ff thuis :D dus moest er ff gebruik van maken. Ik moest na ongeveer 2 uur naar de wc en bij het afvegen had ik slijm. Ik voelde dat mijn baarmoeder hoger lag dan gister en nu ook weer doorzichtig en rekbaar slijm heel rekbaar zelfs. Gister had ik nog melkachtige afscheiding. Nu vraag ik me af of dit nu al het slijm is voor de eisprong? Iemand enig idee??

2. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Kan ook restant van het klussen zijn hihi.
    Had laatst ergens gelezen dat vlak na het klussen het cervuxslijm controleren niet heel betrouwbaar is.
    Maar het zou wel leuk zijn als het wel je eisprong is ;)

3. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Ja had ook zoiets gelezen op internet maar daar stond dat sperma niet rekbaar is en hier kon ik zeker wel 2 cm van maken haha dus.. Maar als het klopt wat de vk zei dan zou ik zo begin volgende week mijn ei hebben.

4. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Anders morgen nog even kijken hoe het is. Dan zou het toch ook nog rekbaar moeten zijn? ;)
    Weet wel dat je na een mk extra vruchtbaar kan zijn ;)

5. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Ja dat had ik ook gelezen. Net op de wc nog een keertje gekeken en het is echt rekbaar. Heb gedaan wat ze zeggen op internet met 2 vingers naar binnen zeg maar haha. En het was echt rekbaar. Denk nu niet dat het nog sperma is want het is toch zo'n 7 uur geleden. Maar we wachten het wel af.

6. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Nee dat denk ik dan ook niet idd.
    Wel spannend hoor! Heb je geen ovulatietesten??
    Ik gebruik die ook nooit, let ook altijd op rekbaar slijm haha....

7. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Nee die heb ik niet en daar begin ik ook niet aan. Ik was teveel ermee bezig met zwanger worden en nu heb ik het een beetje van me af kunnen zetten. Ik hou wel mijn vruchtbare dagen, eisprong en nod bij maar verder wil ik er niet meer mee bezig zijn dan dat.

8. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Nee dat heb ik dus ook inderdaad.
    Ben bang dat ik dan helemaal gefocust en geforceerd ga klussen e.d.
    Als het kan, nog even een paar keer klussen haha

9. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Ja dat bedoel ik. Het moet ook leuk blijven en zeg nou zelf we zijn er al best veel mee bezig als we onze cyclus bijhouden en als we vruchtbaar zijn moeten klussen. Ik wil er ook geen geld aan verspillen.

10. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Daar heb je helemaal gelijk in. Al die zwangerscahpstesten kosten al meer dan genoeg....

11. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Ja en ik heb ook nog een dochtertje. Dan geef ik daar liever het geld aan uit. Als je ziet wat die ovu testen kosten. Nee bedankt ik zie het wel. We wachten het gewoon af. Ik let gewoon een beetje op het slijm en klussen gewoon een keertje extra...

12. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik merk ook wel dat je vaak rond je eisprong toch al meer zin hebt, dus dat komt dan ook wel goed uit haha.
    Ik geef het inderdaad ook liever aan mijn zoontje uit.

13. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Ik denk toch echt dat het vruchtbaar slijm is want ik heb er nu nog last van. Heb alleen net te horen gekregen dat mijn vriend het weekend niet thuis is. Dus ik baal als een stekker. Hij is pas dinsdag weer thuis. Nu net ik waarschijnlijk mijn vruchtbare dagen heb. Ik heb nog eens nagedacht over dat je erg vruchtbaar bent na een mk. Ik dacht aan dat je dan erg veel slijm hebt. Je baarmoeder was immers bedekt met een slijmprop. Dus misschien resten slijm waardoor je meer vruchtbaar bent??

14. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Dat is inderdaad wel balen zeg.
    Dat zou idd misschien wel kunnen dat je daardoor vruchtbaarder bent, ik zou het echt niet weten. Maar dat slijm maakt alles natuurlijk wel toegankelijker voor de zwemmers.
    Ik heb voor mijn vorige zwangerschap ook een mk gehad, ik had 17 oktober een mk, heb die maand alleen 5 dagen na die mk geklust en had op 15 nov een positieve test in mijn handen. En 9 maanden later had ik een gezonde zoon in mijn armen.
    Ik hoop dat het voor jou ook zo voorspoedig mag lopen.

15. LilJah

LilJah Lid

11 jan 2013
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had je dan zo snel na je mk alweer een eisprong dan?
    Heb denk ik ook afgelopen maand een vroege miskraam gehad, 2de dag van die bloeding moest ik me laten testen op hormonen in het bloed. 7 jan vertelde de gynaecoloog me dat dejuiste hormonen verantwoordelijk voor een eisprong positief getest zijn. Dus een eisprong was alweer in aantocht, weet alleen niet wanneer dat geweest kan zijn. Miskraam was 23 dec.

16. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik was toen niet zo bezig met op mijn eisprong letten zoals nu. Maar als ik het zei tegen een vk of gyn dan werd er niet raar van opgekeken.
    Ik heb ook geen idee hoe dat toen zat.
    Je hebt wel vanaf die datum regelmatig geklust??

17. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Vanmiddag komt mijn vriend thuis en dan moeten we maar goed klussen voor dat hij gaat. Had het hem al aan de telefoon gezegd en hij vond het goed dat hij flink aan de slag moet vandaag haha. We zien het wel en anders gaan we gewoon weer voor de volgende ronde. Het is niet anders...

18. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Er zijn vast weinig mannen die het erg zouden vinden om er tegen aan te gaan haha...

19. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Haha ja denk ik ook maar soms is hij echt moe hij maakt lange werkdagen van 15 uur dus ja. Maar dit is voor het goede doel haha...

Deel Deze Pagina