Ook ik maak me gek...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cyntje78, 19 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Gisterenavond ongi geworden... althans, dat denk ik...
    Gisterenochtend binnen afleestijd een zeer licht roze streepje. Maar zo licht dat ik er geen foto van kon maken.

En nu? Alleen wat bruinverlies en mijn temp blijft hoog.... Dus vanmorgen weer een testje gedaan. Natuurlijk negatief... maar na opdrogen staat er weer een lijntje.

Waarom word ik nu niet gewoon ongi? Gewoon game over en hup nieuwe ronde? Bah...

Sorry, ik moest even mijn ei kwijt :):(

2. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Hey Ik heb dat zelf ook gehad! Mijn test gaf een heel licht streepje en trok weer weg. Ik was toch echt wel zwanger en heb pas op 4 dagen na mijn nog een echt streepje gekregen die ook bleef. Ik heb alleen nooit innestelingsbloed of iets verloren..
    Nu ook niet terwijl het toch echt raak is :p

Zou gewoon nog even over 2/3 dagen nog even testen als je nog niet ongi bent ;)

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hoi Sadieraven,

Gisterenavond had ik echt ongi-pijn. Ik denk dat mijn ongi gewoon nog door moet zetten maar ondertussen zit ik toch te piekeren.
    Ik hoop niet dat vanavond tijdens mijn werk de zondvloed komt... heb nu inlegkruisjes in zodat ik de boel in de gaten kan houden.... zucht... wanne muts ben ik toch...

4. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Vervelend hè, dat wachten... Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

Deel Deze Pagina