trost op mezelf hihi

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ramona, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    hoi hoi

Ja ben echt trots opmezelf en dat omdat ik al 1 maand 4 weken en 2 dagen bv geef.

Toen ik zwanger was zag ik er heel erg tegen op omdat ik er al 3 rond heb lopen en marki net 18 maanden is.

Maar het gaat allemaal zo goed en de kids die passen zich ook zo goed aan en ben ook heel trots op hun.

het is soms wel moeilijk hoor maar ben zo blij dat ik het volhou en sommige mensen om me heen snappen echt niet dat ik bv geef ivm de andere kids maar het lukt me toch JOEPI en ben daar echt trots op.

Sorry moest dit even kwijt hihihi

2. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    Een dikke pluim! Ik heb het zelf ruim 8 maanden volgehouden, en vond het vaak best zwaar terwijl Isabelle mijn 1e is.. Vind het dus heel goed dat je mét de 3 andere kids dit wondertje laat genieten van de borstvoeding!

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Een dikke vette :thumup: voor jou!

Hartstikke knap dat je het al zo lang vol houd en goed dat je anderen maar laat praten. Jij moet doen wat goed voelt voor jou ;) Je kindjes boffen maar met jou ;)

4. manouk

manouk Actief lid

26 apr 2006
    291
    0
    0
    Je mag inderdaad trots op jezelf zijn!

Ik ben nu aan het afbouwen, maar ik vind het al zwaar en Estelle is mijn eerste kindje. Ik vind het echt knap van je dat je blijft volhouden en dat terwijl je nog meer kleintjes rond hebt lopen!

5. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Hoi,

Petje af hoor! Ik ben nu aan het afbouwen! Ik vind het erg zwaar! En dat terwijl laura pas 2 maanden is! En zeker als je er nog meer kids bij hebt! Echt, ik ben ontzettend trots op je! En ik vind idd dat je moet doen waar jij je goed bij voelt en laat de wereld maar kletsen! Ik heb bewondering voor je!

6. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Super meid. Ik ben nu alles aan het afkolven omdat mijn meissie echt niet effectief drinkt aan de borst. Ze valt na 5 minuten in slaap ook al heeft ze daarvoor 4 uur geslapen en hierdoor krijgt ze onvoldoende binnen. Ik kolf nu alles af en dat op 1zijdig kolf zeg maar. Ik heb vrijdag een afspraak met een lact.des omdat ik liever live voed maar als het dan ook niet lukt dan ga wil ik het of combineren of helemaal op kv want 7-8 keer per dag kolven zie ik niet zo zitten eerlijk gezegd want dan heb ik echt geen leven behalve kolven, voeden en met haar bezig zijn.

7. Yvon

Yvon Actief lid

25 okt 2006
    319
    0
    0
    Wauw! Dat is zonder meer iets om trots op te zijn :thumup:

Op jezelf en ook op je andere kindjes, dat ze zich zo goed aanpassen! Super!

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik kolf 4x per dag hoor..

9. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

Soms is het ook wel heel zwaar hoor vooral als de een van de andere kids even hun dag niet hebben maar zet door en echt Rick Kimberly en Marki verdienen een mega dikke pluim zonder hun zou ik het ook niet kunnen.

10. illuminate

illuminate Actief lid

20 apr 2007
    416
    0
    0
    Goed zo. Ik vind BV geven fijn, omdat we dan knus samen zijn, maar ik vind het soms ook wel zwaar als ik moe ben, en het niet uit handen kan geven. Ik wil 6 maanden geven, maar ik sta af en toe in de verleiding om FV te geven, omdat me dat zo gemakkelijk lijkt.
    Mark komt elke 3 uur. Met FV is dat veel minder. En, 's avonds en 's ochtends moet ik eraan geloven.

Deel Deze Pagina