hoeveel zijn jullie afgevallen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Twins, 28 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoeveel kilo ben je afgevallen in het begin van de zwangerschap?

  1. niets, ik ben op gewicht gebleven / bijgekomen

  2. 1-3 kilo

  3. 4-6 kilo

  4. meer dan 6 kilo

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Twins

    Twins Actief lid

    18 mrt 2007
    472
    0
    0
    België
    Hey dames,
    je hoort af en toe wel eens dat je in het begin van de zwangerschap een aantal kilo's kwijt raakt. Ik heb echter het gevoel dat ik blijf afvallen... deze morgen was ik al 6 kilo kwijt en dat op 4 weken tijd :( Nu begin ik mij toch een beetje zorgen te maken. Tot 4 kilo dacht ik dat het niets was, maar 6 vind ik toch wel veel.
    Daarmee deze poll, hoeveel kilo zijn jullie afgevallen?

    O ja, en wanneer begonnen jullie dan bij te komen?

    Groetjes
    Twins
     
  2. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik ben niks afgevallen.
    ben tot nu toe maar 4 kg aangekomen, dus wie weet snoept de baby wel van mij , ik heb genoeg vet reserves
     
  3. Niet meer actief

    Ik ben tijdens de eerste 12 a 13 weken 3 kilo afgevallen, maar die zitten er inmiddels alweer lang en breed aan hoor :rolleyes:

    Je hebt dat niet echt zelf in de hand. Zorg ervoor dat je gewoon gezond eet en ook voldoende eet (zeker als je veel moet overgeven) en drinkt. Dan is er meestal geen man over boord. Check het anders even bij je vk of gyn.
    Succes ermee!
     
  4. Kikkert

    Kikkert VIP lid

    25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik ben ongeveer 1kg afgevallen in de eerste paar weken maar ik moest ook erg veel overgeven.
     
  5. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ik was met 12 wk al 5 kg aangekomen dus ik heb voor de eerste optie gekozen
     
  6. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Oeps ik heb verkeerd gelezen mijn antwoord slaat dus nergens op !

    Sorry :(
     
  7. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Ik ben een kilo of 4 afgevallen en ben dan ook 4 maanden ziek geweest. daarna ben ik tot 41 weken en 4 dagen 3 a 4 kilo weer aangekomen, lekker weinig dus...en uiteindelijk na de bevalling 12,5 kilo afgevallen :confused:

    Als je twijfelt vraag je VK er eens naar!

    succes met je zwangerschap!
     
  8. lunaatje

    lunaatje Actief lid

    4 dec 2006
    297
    0
    0
    dienster
    deurne(antwerpen)
    ik ben 10 kg afgevallen,maar veel moeten overgeven,in kliniek aan infuus gelegen.
    nu ben ik 33 weken zwanger,en zit nu terug op men gewicht van voor de bevalling,maar der zullen er nog wel enkele gaan bijkomen
     
  9. janna1982

    janna1982 Lid

    14 sep 2006
    70
    0
    0
    in eerste 4/5 weken afgevallen (6kg!) daarna in totaal 12 kg aangekomen dus 6 kg boven me gewicht en na de bevalling zat ik 2 kg onder me gewicht :)
     
  10. Twins

    Twins Actief lid

    18 mrt 2007
    472
    0
    0
    België
    oef, is wel een geruststelling om te horen dat ik niet de enige ben die zoveel gewicht ben verloren (en dat het bij sommige nog een heel stuk meer was). Probeer wel uit het ziekenhuis te blijven, denk dat ik daarvoor nog 'te goed' ben.
    @Lunaatje, moet vreselijke tijd geweest zijn als je zo slecht bent dat je aan infuus moet!

    En wie weet is het wel goed voor mijn gewicht na de zwangerschap ;)
     
  11. Maartje06

    Maartje06 Fanatiek lid

    5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Ik ben 7 kilo afgevallen door extreme misselijkheid en braken. Ook ik heb in het ziekenhuis aan het infuus gelegen. Dit heeft alleen niet zoveel met kilo's verliezen te maken, maar meer met gebrek aan vocht door het vele braken. Inmiddels ben ik 6 kilo boven mijn normale gewicht, maar ik moet er nog wel elke dag voor knokken.
     

Deel Deze Pagina