Wat denken jullie..?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Adrienne1, 18 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adrienne1

Adrienne1 Actief lid

17 jul 2014
    139
    0
    16
    Lieve meiden,

Op 2 juni ben ik bij de gynaecoloog geweest omdat ik veel pijn had in me onderbuik.. Echo gemaakt en het bleek mijn eisprong te zijn.. Op dat moment voelde ik me even heel stom dat ik voor zoiets bij de gynaecoloog zat.. Maar hij zat er niet mee, zijn advies was zeker met onze wens om dezelfde avond en volgende ochtend nog seks te hebben en daarna 20 minuten te blijven liggen.. Met een lachertje zei hij toen en dan kan het best zijn als je morgen je boodschappen doet bij de AH je zwanger wordt.. De volgende dag moest ik eten halen voor die avond en ben dus ook naar de AH gegaan daar zag ik de humor wel van in.. :) ga normaal altijd naar de jumbo maar soms doen we gekke dingen lees ik hier vaker.. :p

Nu sinds een kleine week zijn mijn borsten heel erg opgeblazen, groter en heel erg gevoelig.. Met vlagen misselijk.. Me buik is opgeblazen.. Trek in van alles maar ook dingen die ik nu ineens vies vind.. Rook lucht en koffie kan ik totaal niet tegen ineens.. Heel vermoeid en hoofdpijn ...

Gister avond hebben we weer seks gehad.. Het was even heel gevoelig maar toch doorgegaan.. Daarna heb ik liggen huilen.. Geen idee waarom... Ben steeds heel emotioneel.. Toen ik naar de wc ging zag ik dat ik een beetje bloed verloor.. Bruin vooral.. Vannacht ook nog een beetje.. Vandaag niks meer maar wel een apart gevoel in me onderbuik.. Geen echte krampen.. Het is moeilijk te omschrijven.. Wie herkent dit.. Het advies van de gynaecoloog was als de menstruatie uitbleef om dan dinsdag 23 juni te testen.. Ik hoop echt dat het uitblijft en we straks een positieve test hebben (oktober 2014 kregen we met 6 weken helaas een miskraam.. Dus ben best bang bij alles wat ik voel..)

Ik hoor graag jullie mening..! :)

Liefs! X

2. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Als jij 2 juni je eisprong had en je bent zwanger geraakt, dan kun je dat nu al met een test zien. Ik zou dus: TESTEN!

3. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    Hmm ik snap het niet helemaal ? Hoe is je cyclus normaal !
    Wand als je een eisprong gehad hebt op 2 juni dan is 3 juni 1 dpo en ben je nu al 15 dpo ? Dan zou je toch al kunnen testen ?
    Misschien heb ik iets over het hoofd gelezen ?

X x

4. Adrienne1

Adrienne1 Actief lid

17 jul 2014
    139
    0
    16
    Schijnbaar is mijn eisprong altijd vrij vroeg in m'n cyclus.. Denkt de gynaecoloog.. Ja heb ook al getwijfeld om te gaan testen maar durf t bijna niet goed.... Misschien van het weekend toch maar doen.. :)

En wat denken jullie van het "bruine bloedverlies" ?!

Liefs, x

5. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    bruin bloed is oud bloed kan van alles zijn
    voor meer zekerheid gewoon testen.
    als je dus al op 15dpo zit zou je al positief moeten kunnen testen

6. Sannie86

Sannie86 Actief lid

29 mrt 2015
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa... Je kan er helaas echt paar op 1 manier achterkomen en dat is testen!! Ik vind volgende week ook laat om te testen in principe zou je dan nu toch al moeten testen??

Wat ik nog wel even wil zeggen is dat je lichaam je ontzettend voor de gek kan houden toen ik dacht dat ik zwanger was werd ik gewoon ongesteld. Krampjes zere gezwollen borsten vreetbuien etc. En ronde erna zelfde sypmtomen dus toen was ik alweer verdrietig dat ik ongesteld zou worden en bleek ik zwanger te zijn.

Laat je het even weten?

7. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik zou ook testen! Als het inderdaad al 15dpo is dan zou je al wat moeten zien op de test! Ben het wel met Sannie eens, je lichaam kan je ontzettend voor de gek houden. ... Helaas de laatste maanden zelf ook mee gemaakt! Maar hoop voor je dat je een positieve test in handen hebt straks! Succes!

8. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Inderdaad testen je word er echt niet meer zwanger om mocht je het toch niet wezen en je word er ook niet meer zwanger van als je het wel bent (behalve als de baby gaat groeien :p)
    Bruinverlies had ik bij de oudste ook

Deel Deze Pagina