Hallo allemaal, Ik en mijn man zouden graag een tweede kindje willen, nu ben ik in mei gestopt met de pil en heb 4 x een cyclus van 28 dagen gehad en de laatste was 36 dagen.... Nu voel ik mij behoorlijk zwanger eerlijk gezegd vanwege mijn pijnlijke opgezwollen borsten, buikkrampjes, afkeer voor koffie en boeren ( heel vervelend) ook voel ik me vanaf zaterdagavond behoorlijk grieperig. Dit heb ik allemaal meegemaakt bij mijn zwangerschap van mijn eerste kindje alleen wist ik toen niet dat ik zwanger was maar omdat ik al 2 weken "griep" had toch gaan testen en bleek ik 7 weken zwanger te zijn... Als ik uitga van de 28 dagen cyclus zou ik zaterdag 12 september ongesteld moeten worden, nu heb ik zojuist getest met een early predictor test en deze gaf negatief aan.... Iemand ervaring mee misschien? En kan het zo zijn dat de symptonen wel al zo vroeg aanwezig zijn maar de test nog negatief is en uiteindelijk positief word? Xoxo luca
Je lichaam kan je aardig voor de gek houden. Symptomen zeggen vaak niks. Helaas. Zwangerschapssymptomen worden veroorzaakt door HCG. Dus als je symptomen van een zwangerschap zouden komen, zou dat een dezer dagen dan toch echt zichtbaar moeten zijn op een zwangerschapstest.