Ik kijk dit weekend aan, want het is toch wel wat... Net een donkerrode sliertje, echt slijm achtig verloren... Ik heb geen krampen of iets... Het was slijm dit keer.. Dus ja ik weet geen raad... Afwachten tot maandag en als 1 van jullie weet of zelfde heeft meegemaakt, aub reacties
Het is moeilijk te zeggen.. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap een keer zo erg gehad dat het bloed langs me benen naar beneden liep maar bleek een gesprongen adertje te zijn en er was niks aan de hand, maar ik heb ook een keer een miskraam gehad met ongeveer 5 a 6 weken waarbij ik bijna geen bloed verloor en geen eens buikpijn had Maar ik zie dat jij wat verder bent dus ik denk dat als je een miskraam hebt je er wel meer pijn bij zou moeten voelen ik wil je niet ontmoedigen maar het moeilijk te zeggen Ik hoop voor jou dat je kleine uk lekker blijft zitten en dat er niks aan de hand is. Voor zover ik weet kan stress niet zomaar een miskraam opwekken, ik heb mega veel stress gehad mijn hele zwangerschap lang maar heb toch een gezonde knul van bijna 5.
Nou bedankt voor je reactie.. Dit is mijn 1e... Ik wil hem/haar niet kwijt... Ik moet er niet aan denken... Het bloedverlies is echt heel weinig.. Dus is moelijk te zggen, ik heb niet pijn ofzo, behalve soms menstruatiepijn.. En voor de rest is het geen helderrood bloed tot nu toe, dus dat vind ik nog wel opluchtend... Ik hoop dat het niet misgaat...
Oh geen helderrood bloed veries? Dan zou ik me geen zorgen maken meis je heb ook geen pijn ik denk dat het wel goed zit hoor! Probeer wat afleiding te zoeken misschien kom je dan wat sneller het weekend door en hopelijk stopt het snel!
Het wordtmaar roder nu... Net naar de wc.. Het waren rode sliertjes slijm met echt zwarte soort kleine kloddertjes.. Sorry voor de beschrijving, ik hoop dat hwt niks is.. Ik heb geen ernstige pijn ofzo maar af en toe lichte menstruatiepijn en dan zie ik dit:/ Ik denk dat ik het gewoon even moet laten, ik kan er niks aan veranderen en blijf hopen dat het goed blijft
Net dus wel helderood, maar niet veelals een hevige menstruatie.. Het komt beetje bij beetje na een bepaalde tijd... Dus ja, wat moet ik erbij denken... Ik moet het even laten, wie weet hoort dit bij mijn zwangerschap
Totdat k geen ernstige pijn heb, hou ik gewoon hoop! Want ik lees dat sommige vrouwen gewoon bloeding hebben en een gezonde zwangerschap hebben..
Hoi Miss2015, Wat jij beschrijft had ik ook tm week 16 van de eerste zwangerschap. Dat bleek een poliepje op de baarmoedermond te zijn. (Goedaardig) Iedere keer na het vrijen begon het te bloeden en daarna had ik nog een dag kleine draadjes en ministolseltjes, zoals jij nu omschrijft. Na het verwijderen van het poliepje geen last meer gehad. Dat waterige van je afscheiding kan komen omdat je in je zwangerschap sowieso vaak wat meer afscheiding aanmaakt. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor. Na het weekend eens na laten kijken en mss vroegere echo om je gerust te stellen Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!
Ik heb nu sinds een uur om de 5-7 min pijn in de onderbuik echt hevige menstruatiepijn zeg maar en bloeden is nog steeeds hwtzelfde, licht rode slijm.. Niet veel ofzo maar toch is het er
Ik was naar de nachtdienst en die stelde mij gerust... Maar net wakker geworden met duidelijke 2 stolsels... Heel erg donker rood met veel meer helderrode bloedverlies... Blijkbaar een mk.. Maar toch ergens hoop het goed zal zijn....
Niet goed afgelopen met mij... Was sinds de ochtend in de ziekenhuis.. Ze hadden bloed en urine genomen en ik had stolsels.. Dokter heeft inwendig gekeken en mijn baarmoedermond stond open en ze had 3 dikke stolsels eruit gehaald.. Dus ja ze zei gelijk dat het duidt op een miskraam en ja dat was het ook... De dokter had nagekeken en het was een miskraam...
Je hoofd zal er nu vast niet naar staan, maar zou de eerstvolgende eisprong direct benutten. Na een miskraam ben je tijdelijk extra vruchtbaar.
Sterkte meid! En het komt niet door de sex, misschien overbodig. Maar zat het goed, is het met een beetje plezier niet los te krijgen.. Ik heb zelf ook ooit een mk gehad met bijna 11 weken, ik hield vooral vast aan het gevoel dat mijn lichaam in staat was om te herkennen dat dit niet goed zat... Even goed is het KL*te dus strekte....
Ik ben positief en hopelijk is het snel weer raak, even deze maand misschien wachten of toch na 2 weken wel proberen, rond de ovulatie dagen